Ja! En beide krabbelden ze op het laatste moment terug!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nodig mensen uit! Ga koken voor en met mensen! En zet de verwarming aan!
(. )
Dat woord dienstregeling heeft toch wel betrekking op iets anders, dus je zult verder moeten zoekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het eerste wat ik zie is een onderschrift met een dienstregeling. Ff tegen mn collega modje zeggen dat ze onder het bureau van hara vent vandaan moet komen zodat hij je kan bannen!
Zorg dan eens voor een notequote:Op dinsdag 25 september 2007 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n braaf lulletje als jij heeft geeneens notes
Ik ook niet. Maar ik ben ook saai.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n braaf lulletje als jij heeft geeneens notes
5 toch, zo uit mn hoofd? Maar dat kan ik met deze account niet zienquote:Op woensdag 26 september 2007 08:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er vier, heb ik nu iets gewonnen?
5?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:08 schreef Dangel het volgende:
[..]
5 toch, zo uit mn hoofd? Maar dat kan ik met deze account niet zien
het verbaast me enormd dat ik mer deze account noggeennotes hebmet mn andere 12 echte.
datvan FB stat alweer op losse schroeven, vannacht ff extra overleggepleegdquote:Op woensdag 26 september 2007 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
5?. Oh ik dacht 4. Hmm.
Iig, @smsje: tof!! En nee, m'n geluid stond niet uit, maar ik was vér weg in dromenland blijkbaar.
ik wist geloof ik nog niet dat ik er al twee had... Ik heb er eentje over slowchat in K&W(of KAA)...quote:Op woensdag 26 september 2007 08:22 schreef Dangel het volgende:
mogge
straks kutklusjes doen
en teigan, je tweede note is nog belachelijker
Dank je!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen
DaD, succes met je mondeling
Nummer 2 is een positieve, ivm 14.gif zijn in STA, gezet door een STA mod.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef teigan het volgende:
[..]
ik wist geloof ik nog niet dat ik er al twee had... Ik heb er eentje over slowchat in K&W(of KAA)...
DaD, succes vandaag!
ah, ok....quote:Op woensdag 26 september 2007 09:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nummer 2 is een positieve, ivm 14.gif zijn in STA, gezet door een STA mod.
Schijnt hoor
pas als je decolleté tot onder je borstbeen komt is hij te diep.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Zou m'n decolleté te diep zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |