Ik hoop toch dat ik niet op een Mars-reep lijk in die outfit?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Zwart met een rood accent in combinatie met een reep choclade klinkt als een Mars-reep.
Is het niet een beetje ongeėmancipeerd om m'n lichaam te gebruiken om een tentamen te halen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat ie je dan heel gemakkelijke vragen gaat stellen, eigenlijk.
Ik ken die outfit nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat ik niet op een Mars-reep lijk in die outfit?.
Ik denk dat het een averechts effect heeft. Dat ie boos word ivm de verleidelijkheid. Dat heb ik namelijk als vrouwen met hun lichaam iets van me gedan willen hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat ie je dan heel gemakkelijke vragen gaat stellen, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken die outfit nietMaar met jou vormen lijkt me dat sterk.
dan heeft het ook geen zin sexy te kleden, en spreek je jezelf tegen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik denk dat ie t niet eens ziet, Alex.
Het is vast zo'n stoffig type dat met z'n neus niet uit de boeken te krijgen is.
geen mars, wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[afbeelding]
Baggerfoto, maar dit is 't.
Bij nader inzien...quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan heeft het ook geen zin sexy te kleden, en spreek je jezelf tegen?
Het was een grapje, en zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan heeft het ook geen zin sexy te kleden, en spreek je jezelf tegen?
Dank je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen mars, wel een mooie vrouw.
Idd een 'hete studente' outfitquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je.. Dat was de outfit die ik droeg toen op straat iemand 'lekker hoor!' naar me riep laatst.
.
je snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het toch helemaal niet nodig om het tentamen te halen? Je kent het goed genoeg, dus je zou het zo toch ook moeten kunnen halen?
Juist! Ik ben een slimme, hoogopgeleide jonge vrouw, die haar uiterlijk absoluut niet nodig heeft om ergens te komen (ik zou zeggen, gelukkig maar)! Al trek ik een jutezak aan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het toch helemaal niet nodig om het tentamen te halen? Je kent het goed genoeg, dus je zou het zo toch ook moeten kunnen halen?
Tuurlijk wel. Als het goed is, dan heb je alle opsmuk niet in allerlei situaties nodig.quote:
Het was geen vraag, maar een constatering, en met deze reactie bevestig je die.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als het goed is, dan heb je alle opsmuk niet in allerlei situaties nodig.
Uitzonderingen daargelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |