quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk er beduusd van![]()
Sterretjes?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
waar zijn de sterretjes in je ogen trouwens gebleven?
Dat is wel heel erg langquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
(en een kwartier over dit bericht gedaan).
Anders zou ik de nagellak weer verpesten.quote:
Werkt idd goed. Of je moet het met je tenen proberenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:53 schreef Crack_david het volgende:
dan kun je beter met je neus gaan typen
Hoe vaak heb jij dat al gedaan dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
met een pen in je mond typen kan ook
Ken je de stof al goed?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb morgen een mondeling tentamen.
Ik dacht vanmiddag van wel, kon alle definities opnoemen, kende alle belangrijke namen, en zo, maar nu twijfel ik er natuurlijk weer aan.quote:
Regelmatig. We hadden op BB een topic type hier met andere lichaamsdelen dan je vinger namelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij dat al gedaan dan?
je bent oraal erg goed, schijnt, dus dan kun je dit ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb morgen een mondeling tentamen.
Bij dat andere hoef ik niet te praten, en daarin ben ik juist niet zo goed...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent oraal erg goed, schijnt, dus dan kun je dit ook
Heb vertrouwen. Als je het vanmiddag allemaal op kon dreunen, waarom zou je het morgen dan niet kunnen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij dat andere hoef ik niet te praten, en daarin ben ik juist niet zo goed....
Vanmiddag was ik niet zenuwachtig. Toen Do2 me van de week overhoorde werd ik al zenuwachtig en kreeg ik geen enkele zin er goed uit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb vertrouwen. Als je het vanmiddag allemaal op kon dreunen, waarom zou je het morgen dan niet kunnen?
Waarom ben je zenuwachtig? Hij vreet je niet op ofzo. Hij zit er omdat hij ook wil dat jij het vak gaat halen. Heb vertrouwen in jezelf. Als je van jezelf overtuigd bent dat je het allemaal wel kent, dan komt het helemaal goed. Zeker omdat je vanmiddag alles al op kon dreunen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanmiddag was ik niet zenuwachtig. Toen Do2 me van de week overhoorde werd ik al zenuwachtig en kreeg ik geen enkele zin er goed uit..
Dat is nou juist het punt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom ben je zenuwachtig? Hij vreet je niet op ofzo. Hij zit er omdat hij ook wil dat jij het vak gaat halen. Heb vertrouwen in jezelf. Als je van jezelf overtuigd bent dat je het allemaal wel kent, dan komt het helemaal goed. Zeker omdat je vanmiddag alles al op kon dreunen.
Schept het geen vertrouwen dat je er lang aan geleerd hebt en dat dat als resultaat heeft dat je alles goed kent?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is nou juist het punt..
Nu klink je zoals ik me voorstel dat een vader zou klinken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Je zal me dan helemaal niet teleur stellen, aangezien ik weet dat je er goed je best voor hebt gedaan.
Ik probeer alleen maar te zorgen dat je genoeg vertrouwen in je eigen kunnen voor morgen hebtquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu klink je zoals ik me voorstel dat een vader zou klinken.. Maar je bent lief.
.
Welke stel je voor?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
En trek 'n sexy jurkje aan.
(. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |