Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.![]()
Mag deze post verwijderd worden ?
Dank![]()
Daar heb je een helegaar goed puntquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.
Dus we laten het maar zo. Het maar voortgaande "gezeik óver het gezeik", heeft het topic toch al aangevreten. Gelukkig staan er ook een hoop leuke ontopic posts.![]()
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Ahh ik snap het: de vorige post was in FF en deze in IE: daar werkt het meeste wel.
Ik wist niet dat Danny FF zo haatte dat hij alle users, door FF onbruikbaar te maken op Fok, dwingt om IE te gebruiken.
Ahh ik snap het: de vorige post was in FF en deze in IE: daar werkt het meeste wel.
[afbeelding]
Prossie kijk hier eens en in de voorafgaande nummers van de reeksquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Ik wist niet dat Danny FF zo haatte dat hij alle users, door FF onbruikbaar te maken op Fok, dwingt om IE te gebruiken.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag is het miljoen gevallen:
[afbeelding]
En da's een heule hoop.![]()
Ruim driekwart werd gepost in een COS.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is geen complot hoor
Sommige dingen werken misschien nog niet helemaal
Wie had de miljoenste?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag is het miljoen gevallen:
[afbeelding]
En da's een heule hoop.![]()
Ruim driekwart werd gepost in een COS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |