Slechte grapquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
aangezien ik burgerlijk traag van begrip ben; kan iemand me even een samenvatting pm-en?![]()
is iwn nou gebanned voor een slechte grap of is ie echt de evil die men zegt dat ie is?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Day eigenlijk?
------------- Commerciële boodschap -------------
Ga eens eten bij Hans z`n Frietje: alles is er lekker, niet alleen z`n frietjes.
[ afbeelding ]
ah, dan weten wij nu in ieder geval wel íetsquote:
[FB] Achterlijke DGK mod valt na AH nu ook mede-modjes aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
Day is op ver-kantie.![]()
En "IkWeetNiets is een creatieve usert en dat van "no life" was m.i overduidelijk een grap."
Had ik gisteren al achter de schermen gepost om de FA niet openlijk af te vallen, maar aangezien iedereen dit nu ook in het openbaar doet: CLUNS !!!!
En veulen, mompel jij lekker tegen dat beest tussen je benen of zo, Petre had het toch al weer teruggezet.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[FB] Achterlijke DGK mod valt na AH nu ook mede-modjes aan.
Sorry, ik was net een zesde Reich aan het plannen dus was even beschäftigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]Clumsy is een FA.
Ik dacht dat jullie gründlich waren.![]()
Eeeh... Sorry?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
En veulen, mompel jij lekker tegen dat beest tussen je benen of zo, Petre had het toch al weer teruggezet.![]()
Er is een foutje gemaakt, het was wel erg grijs hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... Sorry?
Ik vind het nochtans een slechte zaak dat mod's dus duidelijk niet lezen wat ze weg halen. En duidelijk ook niet lezen wat er omheen staat.
Ach gut, een rellend paardenmeisje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
En ja dan vind ik dat ik daar wat over mag zeggen. En als jij daar geen normale reactie op kan geven mag je gewoon lekker je mond houden.
2 Afzonderlijke dingen. Petre vind het dus nodig om postings te wissen zonder goed te lezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een foutje gemaakt, het was wel erg grijs hoorZelfs een FA heeft zich hier op verkeken.
Als jij dat nou even doet bedenk ik nog 9 klachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag ik al een nieuwe FB maken![]()
![]()
Het is toch allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
2 Afzonderlijke dingen. Petre vind het dus nodig om postings te wissen zonder goed te lezen.
Van een FA verwacht ik niks anders, die lezen die subfora niet, maar daar heb je mod's voor. Om te lezen en passend in te grijpen. Als je niet leest moet je het gewoon zo laten.
Er was niks grijs aan deze posting, er stond een duidelijke verwijzing in naar een weblog (van een bewoner). Hij heeft de reacties ook geedit dus hij heeft gezien hoe men reageerde. Hij had dus moeten snappen en zien dat dit om een onschuldige grap ging.
Onnodige fout... Dat over edit-tig gedrag is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
Het is toch allemaal goed gekomen?
Ook modjes maken fouten hoor
En al helemaal midden in de nacht als iedereen hoort te slapen
Dat lijkt me een goed plan, bijvoorbeeld 1 gifje per pagina.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |