abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53459422
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Iemand die zit reist veel comfortabeler dan iemand die staat, maar toch betaal je hetzelfde. Vind ik niet terecht. Ik heb geen zin om van Utrecht naar Groningen te moeten staan in de trein (en dat komt toch wel eens voor).
En dan moeten de conducteurs steeds controleren wie zit en wie staat?

Dan durft niemand meer naar de wc.
pi_53459476
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
En dan nog een klacht: mensen die op de bonnefooi gaan reizen in de TGV! Normaal gesproken krijg je een stoel toegewezen als je boekt maar er zijn altijd mensen die een plekje niet bevalt en ergens gaan zitten waar ze willen.
Nee, er zijn ook kaartjes waarbij je juist geen stoel krijgt toegewezen. Die zijn goedkoper maar dan is inderdaad het risico dat je bij elke stop op zoek moet naar een andere plek.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53459504
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef sempron2400 het volgende:
Als je zwartreist in de TGV, kun je er op rekenen dat je geen zitplaats hebt. Die treinen zitten namelijk meestal helemaal vol.
De eerste en de laatste trein per dag misschien, maar in de overige treinen is plek genoeg.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53459522
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef michiel5 het volgende:
Zwartrijden is natuurlijk gewoon diefstal, je jat toch ook geen IPod, waarom dan wel een treinreis?
Omdat ik geen behoefte heb aan een iPod en wel aan een treinreis.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:22:40 #30
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_53459715
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Uit welke grot kom jij?
Want????
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_53460587
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef heus het volgende:
fokking graftakken van tegenwoordig...
Gewoon helemaal dood moeten ze.
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:02:52 #32
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53460725
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:49 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Uit welke grot kom jij?
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')