In het OV koop je een vervoersbewijs geen zitbewijs, het is geen theater.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan me de frustratie van TS goed voorstellen. Als ik een duur kaartje koop, wil ik ook gecontroleerd worden, anders kan ik net zo goed zwart reizen.
Al is het natuurlijk wel zo dat wel of niet gecontroleerd worden niet uit zou moeten maken.
Wel een andere klacht:
een duur kaartje kopen en moeten STAAN(dan wil ik echt de helft van m'n geld terug).
Een treinreis jatten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef michiel5 het volgende:
[..]
In het OV koop je een vervoersbewijs geen zitbewijs, het is geen theater.
Zwartrijden is natuurlijk gewoon diefstal, je jat toch ook geen IPod, waarom dan wel een treinreis?
Iemand die zit reist veel comfortabeler dan iemand die staat, maar toch betaal je hetzelfde. Vind ik niet terecht. Ik heb geen zin om van Utrecht naar Groningen te moeten staan in de trein (en dat komt toch wel eens voor).quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef michiel5 het volgende:
[..]
In het OV koop je een vervoersbewijs geen zitbewijs, het is geen theater.
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Zwartrijden is natuurlijk gewoon diefstal, je jat toch ook geen IPod, waarom dan wel een treinreis?
Niet betalen voor een dienst is net zo goed diefstal als niet betalen voor goederen.quote:
Nou daar kan je het wel mee vergelijken ja. Een treinreis tussen 2 dorpen als ik de OP genoemd vind ik niet erg maar wel een reis met de TGV wat klauwen vol geld kost.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef Lyzio het volgende:
Theo Maassen vergelijkt het met een condoom om doen en dan ook écht hopen dat zulks wijf seropositief is.
Valt wel mee, als je nog geen 26 bent, betaal je voor een retourtje Rotterdam-Parijs maar 69 euro.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou daar kan je het wel mee vergelijken ja. Een treinreis tussen 2 dorpen als ik de OP genoemd vind ik niet erg maar wel een reis met de TGV wat klauwen vol geld kost.
Uit welke grot kom jij?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef MREn het volgende:
[..]
Valt wel mee, als je nog geen 26 bent, betaal je voor een retourtje Rotterdam-Parijs maar 69 euro.
Jij hebt het goed begrepen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:54 schreef TNA het volgende:
Wtf interesseert het je nou dat je niet wordt gecontroleerd? Als je je er zo aan ergert koop je volgende keer maar geen kaartje. En ik geef mensen groot gelijk dat ze gaan zitten, opstaan kan altijd nog.
En dan moeten de conducteurs steeds controleren wie zit en wie staat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand die zit reist veel comfortabeler dan iemand die staat, maar toch betaal je hetzelfde. Vind ik niet terecht. Ik heb geen zin om van Utrecht naar Groningen te moeten staan in de trein (en dat komt toch wel eens voor).
Nee, er zijn ook kaartjes waarbij je juist geen stoel krijgt toegewezen. Die zijn goedkoper maar dan is inderdaad het risico dat je bij elke stop op zoek moet naar een andere plek.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:
En dan nog een klacht: mensen die op de bonnefooi gaan reizen in de TGV! Normaal gesproken krijg je een stoel toegewezen als je boekt maar er zijn altijd mensen die een plekje niet bevalt en ergens gaan zitten waar ze willen.
De eerste en de laatste trein per dag misschien, maar in de overige treinen is plek genoeg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:32 schreef sempron2400 het volgende:
Als je zwartreist in de TGV, kun je er op rekenen dat je geen zitplaats hebt. Die treinen zitten namelijk meestal helemaal vol.
Omdat ik geen behoefte heb aan een iPod en wel aan een treinreis.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:30 schreef michiel5 het volgende:
Zwartrijden is natuurlijk gewoon diefstal, je jat toch ook geen IPod, waarom dan wel een treinreis?
Gewoon helemaal dood moeten ze.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef heus het volgende:
fokking graftakken van tegenwoordig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |