Naam: Geert Wildersquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Meki het volgende:
Wilders is de vader van het liegende kind
Wilders is gewoon onvruchtbaar (no shitquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Naam: Geert Wilders
Geboren: 6 september 1963
Geboorteplaats: Venlo, Limburg
Burgelijke staat: Gelukkig getrouwd met zijn Krisztina sinds 31 juli 1992 te Boedapest
Kinderen: Geert en zijn vrouw houden het bij 3 katten. Groot gelijk!
Ja, en mensen discrimineren nou eenmaal.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef Xith het volgende:
Kinderen pesten nou eenmaal, slotje.
Wilders woont in een land waar het aantal kinderen niet de potentie van de vader weergeeftquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wilders is gewoon onvruchtbaar (no shit)
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:34 schreef Frasier het volgende:
Cyril lacht ze over een aantal jaar allemaal uit![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wilders woont in een land waar het aantal kinderen niet de potentie van de vader weergeeft.
Wij hadden op de basisschool voor het eerst een neger gezien, er waren er hooguit drie toen ik van school af ging. Geen enkele is gepest, ze waren zelfs erg populair, en dat in een boerendorp. Het is gewoon een uitzonderlijke situatie dat je je kind van school af moeten halen omdat ie gepest wordt door tuig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg een beetje een sbs6 gevoel bij dit bericht. Kinderen pesten nou eenmaal, en iedere vorm van afwijking is dan een goed doelwit. Wat verwacht je dan ook dat er gebeurt als je een blank jongetje tussen allemaal niet-blanken zet?
quote:
Dat zijn de Drenten, las ik vanmiddag..quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]![]()
je weet welke kinderen en mensen het gemiddelde overgewicht in nederland bepalen?
lolbroek, doe je huiswerk eens.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:
kut streek![]()
![]()
kut kinderen ik hoop dat ze klappen krijgen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wilders woont in een land waar het aantal kinderen niet de potentie van de vader weergeeft.
Helaas deugt 80% niet, dus hoezo niet generaliseren?quote:Op woensdag 26 september 2007 07:35 schreef Xith het volgende:
Niet zo generaliseren, Gia!
Lekker makkelijk, ik ben voor een verplichte mix van scholen. Dan heb je geen zwarte scholen meer en ook niet dit probleem. Maar ja dat roept het linkse SP ook al jaren! En hoe is dat ontstaan? juist door die zelfde blanken die zich te goed voelen. Dus het gaat 2 kanten op.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef Ringo het volgende:
Tja. Waar individueel idealisme niet toe kan leiden.
Zwarte scholen zijn een bron van ellende, niet omdat er allochtonen op zo'n school zitten, maar omdat er alleen maar allochtonen op zo'n school zitten. De Nederlanders zijn daar de vreemdelingen, naast alle Turken, Marokkanen, Antillianen, Surinamers, Irakezen etc.
Ah gossie, wat zielig. Dat arme jochie kan geen vrienden maken en dus is het de schuld van de rest. lekker generaliserend!!quote:Die scholen (zeker de middelbare) zijn broeinesten van racisme en xenofobie; de meeste kinderen weten zich daar aardig tegen te weren omdat ze onderdeel zijn van een etnische subcultuur en min of meer beschermd worden door hun groepsgenoten.
Zo'n eenzaam wit kind krijgt het natuurlijk gigantisch moeilijk, die heeft niemand om zijn afkomst mee te delen.
Nederland is geen soort. Maar ach als jij een soort bent veel plezier.quote:Triest geval. De school heeft er duidelijk geen antwoord op, omdat het hier racisme en pesterijen betreft tegen de 'eigen' Nederlandse soort, daar wordt heel schrikachtig en verkrampt mee omgegaan.
Ik beschrijf ook alleen een situatie. Ik heb het helemaal niet over oorzaken gehad, laat staan over schuldigen.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:44 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
Lekker makkelijk, ik ben voor een verplichte mix van scholen. Dan heb je geen zwarte scholen meer en ook niet dit probleem. Maar ja dat roept het linkse SP ook al jaren! En hoe is dat ontstaan? juist door die zelfde blanken die zich te goed voelen. Dus het gaat 2 kanten op.
Niet zo fel jij. Ik wil alleen maar zeggen dat iemand die in zijn eentje een subcultuur vertegenwoordigt, makkelijk het mikpunt is van spot en pesterijen. Zo gaat dat in elke groep, helemaal onder kinderen.quote:Ah gossie, wat zielig. Dat arme jochie kan geen vrienden maken en dus is het de schuld van de rest. lekker generaliserend!!
Wat laat jij je snel op de kast jagen. Cultureel gezien is "de" Nederlander toch echt een andere species dan "de" Turk, of "de" Antilliaan. Wil niet zeggen dat die soorten zich niet kunnen vermengen -- maar ga nou niet doen alsof de verschillen niet bestaan.quote:Nederland is geen soort. Maar ach als jij een soort bent veel plezier.
Het joch gaat nu naar een 'Montessorischool' in 'Oog in Al'.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:34 schreef Frasier het volgende:
Cyril lacht ze over een aantal jaar allemaal uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |