abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53465790
Wilders is de vader van het liegende kind
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_53465889
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:32 schreef Meki het volgende:
Wilders is de vader van het liegende kind
Naam: Geert Wilders
Geboren: 6 september 1963
Geboorteplaats: Venlo, Limburg
Burgelijke staat: Gelukkig getrouwd met zijn Krisztina sinds 31 juli 1992 te Boedapest
Kinderen: Geert en zijn vrouw houden het bij 3 katten. Groot gelijk!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53466864
Kinderen pesten nou eenmaal, slotje.
pi_53467268
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:35 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Naam: Geert Wilders
Geboren: 6 september 1963
Geboorteplaats: Venlo, Limburg
Burgelijke staat: Gelukkig getrouwd met zijn Krisztina sinds 31 juli 1992 te Boedapest
Kinderen: Geert en zijn vrouw houden het bij 3 katten. Groot gelijk!
Wilders is gewoon onvruchtbaar (no shit )
pi_53467403
Cyril lacht ze over een aantal jaar allemaal uit
X
X
X
pi_53467431
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef Xith het volgende:
Kinderen pesten nou eenmaal, slotje.
Ja, en mensen discrimineren nou eenmaal.
X
X
X
pi_53467473
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Wilders is gewoon onvruchtbaar (no shit )
Wilders woont in een land waar het aantal kinderen niet de potentie van de vader weergeeft .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53467490
Geitenwollesokken naievelingen als ouders...leuk.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 25 september 2007 @ 19:43:41 #159
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53467662
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:34 schreef Frasier het volgende:
Dat weet je niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53468884
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wilders woont in een land waar het aantal kinderen niet de potentie van de vader weergeeft .
pi_53470088
Moet geweldig zijn, zo brutaal ontwaken uit je multiculturele waan,
dat gedwongen samen zijn slaat op niets meer tenzij als substituut voor een terziele gegaan geloof.
pi_53470191
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 18:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik krijg een beetje een sbs6 gevoel bij dit bericht. Kinderen pesten nou eenmaal, en iedere vorm van afwijking is dan een goed doelwit. Wat verwacht je dan ook dat er gebeurt als je een blank jongetje tussen allemaal niet-blanken zet?
Wij hadden op de basisschool voor het eerst een neger gezien, er waren er hooguit drie toen ik van school af ging. Geen enkele is gepest, ze waren zelfs erg populair, en dat in een boerendorp. Het is gewoon een uitzonderlijke situatie dat je je kind van school af moeten halen omdat ie gepest wordt door tuig.

Je hebt pesten en pesten. Ik heb ook gepest en ik ben gepest. Dat doen kinderen nu eenmaal. Maar dit is buiten proporties. Blijkbaar is dat kind zoveel zwartgemaakt, juist doordat die leraren niet ingrepen. Zullen wel van die domme PABO-kutjes zijn geweest, als ik even mag generaliseren (of moslims die een oogje dicht knepen).

Conclusie: leraren hadden moeten ingrijpen en die kinderen moeten nodig opgevoed worden. Geen enkele ouder keurt pesten goed, toch?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53472347
Hmmm Nedrland staat op ontploffen, dat is wel duidelijk. Het wegpesten van een jongentje omdat hij geen moslim is is natuurlijk een duidelijk teken dat het alle moslims menens is..Ze haten ons! Allemaal! en dat is nog niet alles..

Wie op de basischolen rondkijkt ziet een inktzwarte toekomst. Een bloedige oorlog van allen tegen allen, binnen tien jaar. Let maar op.

De eerste dikkerd is ook al weggepest op school. Dat wordt een oorlog tegen dik en dun jongens..

Ik heb ergens gehoord dat er iemand gepest werd omdat-ie een bril had! De vierogen worden in een burgeroorlog de nek omgedraaid...

En er is ook al een kind inelkaar geslagen omdat hij zo'n betweter was... De leerpikkies zijn next in line na de niet-moslims, dikkies en vier-ogen.. !

Kutkinders vinden altijd wel een reden om iemand te pesten.. Dat een paar moslimkinders het verschil in geloof aangrepen om deze Cyril er uit te pikken dat is echt geen 'teken aan de wand' Als hij ook moslim was geweest hadden ze wel bedacht dat hij luizen had of zo..
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:49:49 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53473901
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:

je weet welke kinderen en mensen het gemiddelde overgewicht in nederland bepalen?

dat zijn niet de autochtonen waar af en toe een moddervetgemest kind tussen zit.

lolbroek, doe je huiswerk eens.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53474316
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je weet welke kinderen en mensen het gemiddelde overgewicht in nederland bepalen?

lolbroek, doe je huiswerk eens.
Dat zijn de Drenten, las ik vanmiddag..

Doe je best eens om de strekking van mijn verhaal te begrijpen: De redenen die kinderen verzinnen om te pesten zijn geen verontrustende tekenen aan de wand.
pi_53474827
kut streek kut kinderen ik hoop dat ze klappen krijgen.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_53475959
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:15 schreef Double-Helix het volgende:
kut streek kut kinderen ik hoop dat ze klappen krijgen.
  woensdag 26 september 2007 @ 00:23:31 #168
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53476727
Tja. Waar individueel idealisme niet toe kan leiden.

Zwarte scholen zijn een bron van ellende, niet omdat er allochtonen op zo'n school zitten, maar omdat er alleen maar allochtonen op zo'n school zitten. De Nederlanders zijn daar de vreemdelingen, naast alle Turken, Marokkanen, Antillianen, Surinamers, Irakezen etc.

Die scholen (zeker de middelbare) zijn broeinesten van racisme en xenofobie; de meeste kinderen weten zich daar aardig tegen te weren omdat ze onderdeel zijn van een etnische subcultuur en min of meer beschermd worden door hun groepsgenoten.
Zo'n eenzaam wit kind krijgt het natuurlijk gigantisch moeilijk, die heeft niemand om zijn afkomst mee te delen.

Triest geval. De school heeft er duidelijk geen antwoord op, omdat het hier racisme en pesterijen betreft tegen de 'eigen' Nederlandse soort, daar wordt heel schrikachtig en verkrampt mee omgegaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53478603
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  woensdag 26 september 2007 @ 06:51:49 #170
3542 Gia
User under construction
pi_53478618
En dan heb je dat gezeik van links dat ouders niet voor een zwarte school willen kiezen en dat het de schuld van die ouders is dat de integratie dus mislukt. Jaja.
pi_53478710
Niet zo generaliseren, Gia!
pi_53478957
quote:
Op woensdag 26 september 2007 07:35 schreef Xith het volgende:
Niet zo generaliseren, Gia!
Helaas deugt 80% niet, dus hoezo niet generaliseren?
Sportieve inbreng
  woensdag 26 september 2007 @ 08:44:58 #173
191256 Nakur_de_Islani
De wereld is gek en ik ook
pi_53479154
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef Ringo het volgende:
Tja. Waar individueel idealisme niet toe kan leiden.

Zwarte scholen zijn een bron van ellende, niet omdat er allochtonen op zo'n school zitten, maar omdat er alleen maar allochtonen op zo'n school zitten. De Nederlanders zijn daar de vreemdelingen, naast alle Turken, Marokkanen, Antillianen, Surinamers, Irakezen etc.
Lekker makkelijk, ik ben voor een verplichte mix van scholen. Dan heb je geen zwarte scholen meer en ook niet dit probleem. Maar ja dat roept het linkse SP ook al jaren! En hoe is dat ontstaan? juist door die zelfde blanken die zich te goed voelen. Dus het gaat 2 kanten op.
quote:
Die scholen (zeker de middelbare) zijn broeinesten van racisme en xenofobie; de meeste kinderen weten zich daar aardig tegen te weren omdat ze onderdeel zijn van een etnische subcultuur en min of meer beschermd worden door hun groepsgenoten.
Zo'n eenzaam wit kind krijgt het natuurlijk gigantisch moeilijk, die heeft niemand om zijn afkomst mee te delen.
Ah gossie, wat zielig. Dat arme jochie kan geen vrienden maken en dus is het de schuld van de rest. lekker generaliserend!!
quote:
Triest geval. De school heeft er duidelijk geen antwoord op, omdat het hier racisme en pesterijen betreft tegen de 'eigen' Nederlandse soort, daar wordt heel schrikachtig en verkrampt mee omgegaan.
Nederland is geen soort. Maar ach als jij een soort bent veel plezier.
"Magië bestaat niet, er is alleen maar spul"
  woensdag 26 september 2007 @ 08:51:30 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53479232
quote:
Op woensdag 26 september 2007 08:44 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
Lekker makkelijk, ik ben voor een verplichte mix van scholen. Dan heb je geen zwarte scholen meer en ook niet dit probleem. Maar ja dat roept het linkse SP ook al jaren! En hoe is dat ontstaan? juist door die zelfde blanken die zich te goed voelen. Dus het gaat 2 kanten op.
Ik beschrijf ook alleen een situatie. Ik heb het helemaal niet over oorzaken gehad, laat staan over schuldigen.
quote:
Ah gossie, wat zielig. Dat arme jochie kan geen vrienden maken en dus is het de schuld van de rest. lekker generaliserend!!
Niet zo fel jij. Ik wil alleen maar zeggen dat iemand die in zijn eentje een subcultuur vertegenwoordigt, makkelijk het mikpunt is van spot en pesterijen. Zo gaat dat in elke groep, helemaal onder kinderen.
quote:
Nederland is geen soort. Maar ach als jij een soort bent veel plezier.
Wat laat jij je snel op de kast jagen. Cultureel gezien is "de" Nederlander toch echt een andere species dan "de" Turk, of "de" Antilliaan. Wil niet zeggen dat die soorten zich niet kunnen vermengen -- maar ga nou niet doen alsof de verschillen niet bestaan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53479639
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:34 schreef Frasier het volgende:
Het joch gaat nu naar een 'Montessorischool' in 'Oog in Al'.....

Die geeft waarschijnlijk over een paar jaar een kantklos-cursus voor marrokaanse randgroepjongeren in het Buurthuis en deelt tussendoor foldertjes uit om op GroenLinks te stemmen...

Kun je je afvragen of het niet beter was geweest dat zn ouders hem nog 2 of 3 jaar door die marokjes wat straat-realisme in zn softe groenlinkse butt hadden laten schoppen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')