quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat zit je nu te janken over 'als het andersom gebeurt' ..... noem dan eens een voorbeeld waar ontzettend veel ophef was over een buitenlandertje dat door blanken gepest werd?
Autochtone blanken doen toch niet aan pesten?
Ik wacht nog steeds op de eerste 'drive by' waarbij plots veertig naffers naar de grond gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef LasTeR het volgende:
Zullen we er allemaal eens wat aan doen dan? EINDELIJK?
kijk! dan hebben we eindelijk nut van onze antillianen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de eerste 'drive by' waarbij plots veertig naffers naar de grond gaan.
Nee, dat is inderdaad nog nooit voor gekomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:45 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat zit je nu te janken over 'als het andersom gebeurt' ..... noem dan eens een voorbeeld waar ontzettend veel ophef was over een buitenlandertje dat door blanken gepest werd?
Autochtone blanken doen toch niet aan pesten?
geef daar dan eens een voorbeeld van...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad nog nooit voor gekomen.
de school moet meer verantwoording nemen als het gaat om de veiligheid van hun leerlingen en de school moet minder gaan opvoeden, dat moeten die ouders doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Jareth het volgende:
helemaal mee eens.
Vind je dat de school nu goed heeft gehandeld?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de school moet meer verantwoording nemen als het gaat om de veiligheid van hun leerlingen en de school moet minder gaan opvoeden, dat moeten die ouders doen.
helemaal niet en ik kan me ook niet voorstellen dat dat jochie in de klas zo vaak is vernederd door zijn klasgenoten, dan zijn leraren wat mij betreft medeplichtig bij niet ingrijpen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Vind je dat de school nu goed heeft gehandeld?
Ga je sandalen poetsen manquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
geef daar dan eens een voorbeeld van...
in plaats van te huilien, dat 'als autochtonen dat doen dat er dan opeens veel ophef over is...'
het tegendeel is eerder het geval, als het niet ging om een blank peutermansje tegen een roedeltje mini-mrokjes, was het niemand opgevallen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de school moet meer verantwoording nemen als het gaat om de veiligheid van hun leerlingen en de school moet minder gaan opvoeden, dat moeten die ouders doen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef LasTeR het volgende:
Zullen we er allemaal eens wat aan doen dan? EINDELIJK?
Wat post je vaag. Wat bedoel je metquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:14 schreef LasTeR het volgende:
Multicultureel en samenleving horen eigenlijk niet in een adem genoemd te worden.
quote:Zullen we er allemaal iets aan doen
Ben ik het mee eens. Dat zoontje van Jareth zat ook nog eens 2 groepen lager.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal niet en ik kan me ook niet voorstellen dat dat jochie in de klas zo vaak is vernederd door zijn klasgenoten, dan zijn leraren wat mij betreft medeplichtig bij niet ingrijpen.
Het blijft dus bij veel gejank, maar een vraag je beweringen te onderbouwen, wordt beantwoord met een persoonlijke aanval.quote:
zullen we ons even on topic houden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het blijft dus bij veel gejank, maar een vraag je beweringen te onderbouwen, wordt beantwoord met een persoonlijke aanval.
dat is dus ook duidelijk, je praat poep![]()
De rollen zijn nu eens omgedraaid, en meki gelooft het weer niet...quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef Meki het volgende:
dit is echt onzin
echt niet te geloven dit.
bron telegraaf zeker
idd, zich een slachtofferrol aanpassen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De rollen zijn nu eens omgedraaid, en meki gelooft het weer niet...
Nog steeds in de ontkenningsfase meki?
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zullen we ons even on topic houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |