abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:46:34 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53463309
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat zit je nu te janken over 'als het andersom gebeurt' ..... noem dan eens een voorbeeld waar ontzettend veel ophef was over een buitenlandertje dat door blanken gepest werd?

Autochtone blanken doen toch niet aan pesten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53463326
Voor alle duidelijkheid, dit topic was bedoeld om het racisme aan te kaarten van etnische minderheden in Nederland, met als voetnoot de religieuze intolerantie die geinstitutionaliseerd is binnen de Islam. Het lijkt me vanzelfsprekend dat ook de autochtone Nederlander zich racistisch kan opstellen. Het punt is dat racistische en discriminerende opvattingen, gedragingen en uitlatingen niet worden aangepakt wanneer ze door allochtone Nederlanders worden begaan. Schijnbaar heeft deze bevolkingsgroep een vrijbrief van de overheid om racistische gemotiveerde wandaden te plegen.

Dit 'incident' lijkt me een duidelijk voorbeeld en de vraag rijst waarom de ouders niet intercedeerden. Het zijn hun kinderen die zich zo schaamteloos en racistisch opstelden tegen een medeklasgenoot. Volkomen vergelijkbaar met hoe de ouders van Marokkaanse probleemjongeren zich opstellen. Of ze nemen geen verantwoording voor hun kinderen of ze staan volkomen machteloos wegens hun sociaaleconomische en etnoculturele achterstand en taalproblemen.

Hoe dan ook, de Nederlandse maatschappij wordt met deze problemen opgezadeld.
pi_53463350
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef LasTeR het volgende:
Zullen we er allemaal eens wat aan doen dan? EINDELIJK?
Ik wacht nog steeds op de eerste 'drive by' waarbij plots veertig naffers naar de grond gaan.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:49:47 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53463398
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:48 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op de eerste 'drive by' waarbij plots veertig naffers naar de grond gaan.
kijk! dan hebben we eindelijk nut van onze antillianen.
pi_53463554
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat zit je nu te janken over 'als het andersom gebeurt' ..... noem dan eens een voorbeeld waar ontzettend veel ophef was over een buitenlandertje dat door blanken gepest werd?

Autochtone blanken doen toch niet aan pesten?
Nee, dat is inderdaad nog nooit voor gekomen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:03:36 #131
190104 Jareth
Such a pity...
pi_53463685
Je geeft wel een verkeerd signaal af als school. De ouders van het gepeste kind trouwens ook. Kijk er niet vreemd van op dat je kind door gaat draaien, omdat hij het voorbeeld krijgt dat er ook niemand voor hem is. Steeds meer grootbekken komen weg met hun grote waffel .

Het lijkt wel of tegenwoordig alles wat krom is, recht wordt. En wat recht is, krom wordt.

Mijn zoon zou eens in elkaar worden geslagen door kinderen uit groep 8. Hij zat zelf in groep zes. heb de school gebeld en kreeg als antwoord. Mevrouw we kunnen niet overal tegelijkertijd zijn en hebben ook recht op pauze. Zoon van een vriendin is er toen heengegaan en zag dus dat er geen leraar buiten was en mijn zoon met het hoofd tegen de muur aan werd gebeukt. Zoon van vriendin heeft toen de lichtste van het stel gepakt en gebruikt als slaghout om de anderen te slaan (is nogal een beer en was ook maar twee jaar ouder dan die groep uit groep 8) Boel gebler van die kinderen uit groep acht en de directeur op de stoep. Heb hem al eerder gewaarschuwd (een maand ervoor werd een kind uit groep 7 in elkaar geslagen) dat ik ben ingelicht over het toezicht van de school en mijn kinderen niet laat slaan. De eerstvolgende keer haal ik de pers erbij wanneer er weer een incident van die groep acht plaatsvond. Vanaf dat moment werd het plein ook weer bemand door leraren.

Toen die groep acht van school ging? Hing menig moeder de vlag uit. We hebben gelukkig ook nooit weer dergelijke etters in groep acht gehad.

het maffe aan het verhaal? Eén van die groep etters kwam twee jaar later nog regelmatig bij ons over de vloer. Toen hij op het voortgezet onderwijs zat werd hij gepest (VWO) en heeft zijn excuses aan zoonlief aangeboden. Dan heb ik wel respect voor mijn zoon. Ik was nog steeds boos (zoon had er namelijk wel een hersenschudding aan overgehouden) maar voor zoonlief was alles weer goed.

Oh ja, het was een blanke christelijke school.
So, the Labyrinth is a piece of cake, is it?
pi_53463763
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, dat is inderdaad nog nooit voor gekomen .
geef daar dan eens een voorbeeld van...
in plaats van te huilien, dat 'als autochtonen dat doen dat er dan opeens veel ophef over is...'

het tegendeel is eerder het geval, als het niet ging om een blank peutermansje tegen een roedeltje mini-mrokjes, was het niemand opgevallen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:07:25 #133
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53463778
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:03 schreef Jareth het volgende:
helemaal mee eens.
de school moet meer verantwoording nemen als het gaat om de veiligheid van hun leerlingen en de school moet minder gaan opvoeden, dat moeten die ouders doen.
pi_53463839
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de school moet meer verantwoording nemen als het gaat om de veiligheid van hun leerlingen en de school moet minder gaan opvoeden, dat moeten die ouders doen.
Vind je dat de school nu goed heeft gehandeld?
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:10:41 #135
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53463873
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:09 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Vind je dat de school nu goed heeft gehandeld?
helemaal niet en ik kan me ook niet voorstellen dat dat jochie in de klas zo vaak is vernederd door zijn klasgenoten, dan zijn leraren wat mij betreft medeplichtig bij niet ingrijpen.
pi_53463982
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

geef daar dan eens een voorbeeld van...
in plaats van te huilien, dat 'als autochtonen dat doen dat er dan opeens veel ophef over is...'

het tegendeel is eerder het geval, als het niet ging om een blank peutermansje tegen een roedeltje mini-mrokjes, was het niemand opgevallen.
Ga je sandalen poetsen man .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_53464040
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53464310
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef LasTeR het volgende:
Zullen we er allemaal eens wat aan doen dan? EINDELIJK?
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:14 schreef LasTeR het volgende:
Multicultureel en samenleving horen eigenlijk niet in een adem genoemd te worden.
Wat post je vaag. Wat bedoel je met
quote:
Zullen we er allemaal iets aan doen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_53464348
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

helemaal niet en ik kan me ook niet voorstellen dat dat jochie in de klas zo vaak is vernederd door zijn klasgenoten, dan zijn leraren wat mij betreft medeplichtig bij niet ingrijpen.
Ben ik het mee eens. Dat zoontje van Jareth zat ook nog eens 2 groepen lager.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_53464584
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ga je sandalen poetsen man .
Het blijft dus bij veel gejank, maar een vraag je beweringen te onderbouwen, wordt beantwoord met een persoonlijke aanval.

dat is dus ook duidelijk, je praat poep
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:41:50 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53464614
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het blijft dus bij veel gejank, maar een vraag je beweringen te onderbouwen, wordt beantwoord met een persoonlijke aanval.

dat is dus ook duidelijk, je praat poep
zullen we ons even on topic houden.
pi_53464616
dit is echt onzin

echt niet te geloven dit.
bron telegraaf zeker
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_53464744
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef Meki het volgende:
dit is echt onzin

echt niet te geloven dit.
bron telegraaf zeker
De rollen zijn nu eens omgedraaid, en meki gelooft het weer niet...
Nog steeds in de ontkenningsfase meki?
pi_53464803
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

De rollen zijn nu eens omgedraaid, en meki gelooft het weer niet...
Nog steeds in de ontkenningsfase meki?
idd, zich een slachtofferrol aanpassen.
Kijk, dat zijn dus de standaard reacties van foute Mocro's.
Gelukkig is dit maar een minderheid op Fok!
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53464826
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zullen we ons even on topic houden.
Wat hij zegt.
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:54:20 #146
3767 Herald
Come get some
pi_53464954
lekker eenzijdig bericht weer, waarschijnlijk gewoon verzonnen door die blanke ouders.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:55:59 #147
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_53464993
ZUILEN UTRECHT..... zegt dat nog niet genoeg? Daar wil ik ik me kind nog niet eens los rond laten lopen, als ik er een had. Wat een pauperwijk is dat. En tja, dat marro's en turkies zo doen, dat is volgens mij ook al wel wat langer bekent.
pi_53465069
Gewoom een hek om dat jochie zetten, kan hij zijn klasgenoten ook niet meer treiteren.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_53465283
Ik krijg een beetje een sbs6 gevoel bij dit bericht. Kinderen pesten nou eenmaal, en iedere vorm van afwijking is dan een goed doelwit. Wat verwacht je dan ook dat er gebeurt als je een blank jongetje tussen allemaal niet-blanken zet?
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:21:01 #150
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_53465583
Ventje was net bij RTL4...
Wel een sjankerdje zeg: "ze pestten me om mijn geloof"...
Klonk allemaal alsof gRRRristenpapa en gRRRristenmama hem wat woorden in de gRRRristenmond hadden gelegd....
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')