quote:Op maandag 24 september 2007 22:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Cool.
Mocht je bij FOK willen komen: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=73
+ 1200 working citizens en 300 soldiers zo ongeveerquote:Foreign Ministries: 1, Harbors: 1, Intelligence Agencies: 1,
Viel uiteindelijk een beetje tegen idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef Ge4ce het volgende:
tvp...ofzo...![]()
Dinsdag...rustige dag opzich...en de oorlog(heel de oorlog, niet alleen FOK's contributie bedoel ik) was niet echt z'n...spektakel...toch?![]()
http://www.fokalliance.com/forum/viewforum.php?f=20quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Waar dan?
Of heb ik me daar al aangemeld:? +)
quote:Op woensdag 26 september 2007 13:03 schreef Sitethief het volgende:
tvp
quote:
Blame it on Mike, hij had de laatste post in het vorige topicquote:Op woensdag 26 september 2007 19:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Niet zeiken, als jij het beter kan had jij hem zelf maar moeten openen ipv een dag wachten.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:51 schreef Terecht het volgende:
[..]
Blame it on Mike, hij had de laatste post in het vorige topic.
OP is algemeen bedoeld hoor, zal hem een dezer dagen aanpassen.
Aanschouw deze functie:quote:Op woensdag 26 september 2007 23:04 schreef TheThirdMark het volgende:
Is er trouwens niet een manier om alle deelnemende Naties van onze Alliantie onder elkaar te zetten en dan in de OP te zetten via een aparte link?
Zal wel heul veul werk zijn, maar voor de liefhebber.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:56 schreef detulp050 het volgende:
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar wel een land gemaakt
Toepasselijke naam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik heb me ook aangemeld, helaas heb ik nu geen tijd om alle documentatie door te nemen, dat moet vanavond maar gebeuren!
Mijn land heet Galapagos
Hi, Okkiania is ook lid, ruler is, hoe kan het ook anders: Tuvokkiquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:34 schreef TheThirdMark het volgende:
HOE DOE IK MEE? 1) Wil je meedoen? Creëer je land HIER. NOTE: Je moet voor de teamkleur ORANJE kiezen. 2) Aanmelden bij de FOK! Alliance doe je zo: Edit my nation -> Alliance affiliation -> Specify other -> FOK 3) Registreer je op het FOK! Alliance forum. (voor hulp & subsidie)
[..]
Zolang de overige 400 dan maar actief zijn is het een mooi doelquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Waarvan we er over 25 dagen alweer 100 kwijt zijn![]()
Dat account bestaat niet voorzover ik het kan zien als Half-Admin.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:34 schreef got.rice het volgende:
ik heb geprobeerd te registreren op de forum maar de confirmation plaatje wil maar niet verschijnen (rood kruisje) Ik heb me pas geleden bij de alliance ingeschreven als adamk22, land: Brutii. dus wie kan me hierbij helpen?
op cybernations heb ik me ingeschreven als adamk22/brutii maar op de forum kan ik me niet registreren ivm confirmation codes die niet verschijnen tijdens de registratiequote:Op zondag 30 september 2007 03:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat account bestaat niet voorzover ik het kan zien als Half-Admin.
Meld je idd even aan, want dan is je toetreding pas definitief.quote:Op zondag 30 september 2007 23:49 schreef Kjew het volgende:
Yeah! Besta 1 dag als Newolland (Kjew1) en voel me nu al de koning te rijk! Maar ja, mijn bevolking wil een totalitair regime... jammer dan, maar ze zijn wel "in love" met me...![]()
Moet me alleen nog even aanmelden op dat Fok-cybernations-forum...
Ik vind dat ik wel snel gegroeid ben: nu 1611 supporters![]()
Gedaanquote:Op zondag 30 september 2007 23:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Meld je idd even aan, want dan is je toetreding pas definitief.
Verder kunnen we je helpen om aan geld en betere trades te komen.
Tja niet zo gek er zijn veel nieuwe landjes maar verder gebeurt er niets,.quote:
Lolz daar koop je normaal gesproken 100Tech voor bij een deal.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik verkoop 50 tech voor 3m aan een hoge land, iemand interesse?
http://www.fokalliance.com/forum/viewforum.php?f=20 zal u doen florerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef Kjew het volgende:
Iemand nog een beetje Foreign Aid over voor mijn Derde Wereldland? Land: Newolland, Ruler: Kjew1.
Ik wil graag een harbour en dus een extra tradeslot, zodat ik in een Fok-trade-circle kan...
Waarom loop jij eigenlijk zo achter op mij? We zijn 2 dagen na elkaar begonnen maar jij bent echt minder dan half zo groot. Te weinig getechraid ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:47 schreef zakjapannertje het volgende:
vandaag mijn 5de en dus laatste Stadium gekocht
het techverschil scheelt al zo'n 8k aan strength..., erg zuinig geweest met techraids idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom loop jij eigenlijk zo achter op mij? We zijn 2 dagen na elkaar begonnen maar jij bent echt minder dan half zo groot. Te weinig getechraid ofzo?
Ben je zoveel infra kwijtgeraakt tijdens de oorlog dan? Ik ben er inmiddels al ruim overheen, van 1999 voor GW4 tot 1300 na GW4 en nu zit ik op de 2600+quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:49 schreef du_ke het volgende:
Ja ik ben nu pas weer echt boven het pre GW niveau met m'n infra.
Nee de opbouw ging wat langzaam. Ben 500 kwijtgeraakt ofzo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ben je zoveel infra kwijtgeraakt tijdens de oorlog dan? Ik ben er inmiddels al ruim overheen, van 1999 voor GW4 tot 1300 na GW4 en nu zit ik op de 2600+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |