Ik wacht ook vol spanning op het ongetwijfeld briljante antwoord wat er nu weer zal komen.............quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan betaal ik dus 120 euro per maand (premie die ik nu kwijt ben) maar ik kost meer dan 1100 euro per maand.
Wie gaat het verschil betalen?
Maar hoe dan? Ik heb toch uitgelegd dat ik die medicijnen voor de rest van mijn leven moet nemen, dus elke maand weer een rekening van 1100 euro.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Jijzelf natuurlijk....
Moet ik nu echt dat soort domme vragen gaan beantwoorden.....
Laten we maar weer teruggaan naar het topic, tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Ik doe in mijn beroep niets anders dan rekenen, dus dat zit wel goed.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Ik heb toch uitgelegd dat ik die medicijnen voor de rest van mijn leven moet nemen, dus elke maand weer een rekening van 1100 euro.
Kun jij wel rekenen, eigenlijk?
het doet er niet toe welk antwoord ik geef, jullie zijn vooringenomen om mij tot de grond af te branden, zonder zelfs serieus te overwegen naar mijn antwoord te kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wacht ook vol spanning op het ongetwijfeld briljante antwoord wat er nu weer zal komen.............
Zou mooi zijn zeg! Jij bent laten we zeggen 25 jaar, en je leeft tot je 85 bent. Dat houdt in dat jij op het einde van je leven nog 980 x 12 x 60 = 705.600 euro's aan schuld hebt staan. Want van Kar hoef jij alleen maar je premie van 120 euro in de maand te betalen
Ik ben benieuwd welke verzekeringsmaatschappij daar in trapt
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
tegen zoveel domheid kan ik niet op.
Sorry, maar als jij mij de rekensom kan laten zien, dan geef ik gaarne en volmondig mijn ongelijk toe.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
het doet er niet toe welk antwoord ik geef, jullie zijn vooringenomen om mij tot de grond af te branden, zonder zelfs serieus te overwegen naar mijn antwoord te kijken.
Ik dom? Ha ha dat is wel het laatste wat ik toe zou geven, aangezien het gewoon niet zo is. Maar goed, als jij dat wilt denken, ik hou je niet tegen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig helemaal dubbel hier!!! Je houdt het nu in stand om te stangen hé?? Oké hoor, ik begrijp het. Maar je mag nu wel ophouden en gewoon zeggen dat je een beetje dom was, dan hebben we het er niet meer over.
Nee hoor, ik geef heel doordacht antwoord op jouw stelling dat iemand met een uitkering van 800 in de maand en een medicijngebruik van 1100 in de maand slechts een premie hoeft te betalen van 120 in de maand en de rest van zijn medicijngebruik naar draagkracht mag aflossen. Ik reken het je zelfs voor, en vraag je hoe je dat ziet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:13 schreef karr-1 het volgende:
[..]
het doet er niet toe welk antwoord ik geef, jullie zijn vooringenomen om mij tot de grond af te branden, zonder zelfs serieus te overwegen naar mijn antwoord te kijken.
en mijn antwoord heb je, ik ga niet mezelf herhalen hier.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geef heel doordacht antwoord op jouw stelling dat iemand met een uitkering van 800 in de maand en een medicijngebruik van 1100 in de maand slechts een premie hoeft te betalen van 120 in de maand en de rest van zijn medicijngebruik naar draagkracht mag aflossen. Ik reken het je zelfs voor, en vraag je hoe je dat ziet.
Preciesquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry, maar als jij mij de rekensom kan laten zien, dan geef ik gaarne en volmondig mijn ongelijk toe.
Nee, je hebt geen antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
en mijn antwoord heb je, ik ga niet mezelf herhalen hier.
Die geldt alleen voor de basisverzekering.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:18 schreef xxjosjex het volgende:
Ik heb een vraagje, die 150 eigen risico he. Moet je die alleen betalen als je gebruik maakt van de basisverzekering of ook als je declareert van de aanvullende verzekering?
Las wel dat de huisarts en verloskundige niet meetelt voor de eigen risico.
Ok dat is dan wel beter.....Dan hoef ik het dus niet te betalen als ik tandarts(aanvullend) en acupunctuur enzo declareer....quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die geldt alleen voor de basisverzekering.![]()
Elizabeth, Lienekien, hou er maar over op. Het wordt m echt niet, hij begrijpt het gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies
Maar Karr-1 kan daar geen antwoord op geven en doet het af met onbegrip van ons.![]()
ik heb een antwoord gegeven, jullie begrijpen dat niet of willen het niet begrijpen en dus ben ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Precies
Maar Karr-1 kan daar geen antwoord op geven en doet het af met onbegrip van ons.![]()
ik ben blij dat jij kunt beoordelen of ik iets wel of niet snap zonder dat je me kent, maar dat terzijde. Ik hoef niet naar de VS te verhuizen omdat ik het ergens niet mee eens ben, de laatste keer dat ik keek woonden we nog steeds in een democratie en mag iedereen zijn eigen mening hebben. En die heb ik dan ook, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens en wordt dat afgedaan met beledigingen en nietszeggende berekeningen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Elizabeth, Lienekien, hou er maar over op. Het wordt m echt niet, hij begrijpt het gewoon niet.
Karr-1, laat ik je zeggen, persoonlijk vind ik het geen probleem om 120 euro per maand op te hoesten, ookal gebruik ik nog niet eens de helft daarvan aan zorg. De rest gaat in de grote pot waar o.m. mijn beste vriend zijn niermedicijnen van worden betaald, en een heleboel andere dingen voor mensen die het ook nodig hebben. En als ik ineens hartklachten krijg, kan ik onderzoeken ondergaan. Of wat dan ook.
Als ik jou was, zou ik naar de VS verhuizen![]()
Nee, ik snap inderdaad niet hoe ik van 800 euro inkomen in de maand en 1100 euro zorgkosten in de maand, en dat beide voor de rest van mijn leven, mijn éigen ziektekosten kan aflossen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ik heb een antwoord gegeven, jullie begrijpen dat niet of willen het niet begrijpen en dus ben ik er klaar mee.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Blijf dan weg uit dit topic, troll.
I rest my casequote:En die heb ik dan ook, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens en wordt dat afgedaan met beledigingen en nietszeggende berekeningen
Een nietszeggende berekening?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij kunt beoordelen of ik iets wel of niet snap zonder dat je me kent, maar dat terzijde. Ik hoef niet naar de VS te verhuizen omdat ik het ergens niet mee eens ben, de laatste keer dat ik keek woonden we nog steeds in een democratie en mag iedereen zijn eigen mening hebben. En die heb ik dan ook, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens en wordt dat afgedaan met beledigingen en nietszeggende berekeningen.
Karr-1, ik zit al pagina's lang jouw reacties te lezen met een glimlach.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij kunt beoordelen of ik iets wel of niet snap zonder dat je me kent, maar dat terzijde. Ik hoef niet naar de VS te verhuizen omdat ik het ergens niet mee eens ben, de laatste keer dat ik keek woonden we nog steeds in een democratie en mag iedereen zijn eigen mening hebben. En die heb ik dan ook, maar blijkbaar zijn jullie het daar niet mee eens en wordt dat afgedaan met beledigingen en nietszeggende berekeningen.
Dat zijn jou woorden, niet de mijne. Niemand kiest er voor om ziek te worden, niemand hoeft dood te gaan als dat niet nodig is. Ik zeg alleen dat mensen die meer gebruik maken van de zorg ook meer moeten betalen. En dat is alles wat ik te zeggen heb, dus ik bemoei me er niet meer mee. Althans niet met deze discussie, wel met het topic zelf.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Karr-1, ik zit al pagina's lang jouw reacties te lezen met een glimlach.
Maar nu even praktisch, wat vind je, mensen die meer zorg nodig hebben dan ze ooit kunnen betalen, zullen we die maar gewoon dood laten gaan?
Chronisch ziek? Sorry, nooit een vakantie voor jou. Had je maar niet ziek moeten worden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |