Ging dat over de biljante opmerking van tong of ergens eerder? Ik raak 't nu kwijt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Over zoiets maak je geen grapjes
Damn... uitgerekend morgen ben ik er nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 04:13 schreef MASD het volgende:
[..]
morgen praten wij wel verderik ga nog een poging wagen
tot ziens dan maar en nog een goede nachtrust toegewenst!!
Gelukkig ben ik niet de enige die het roer kwijt isquote:Op dinsdag 25 september 2007 04:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ging dat over de biljante opmerking van tong of ergens eerder? Ik raak 't nu kwijt.![]()
![]()
Dat krijg je zodra je zoiets belangrijk gaat vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:24 schreef PrintScreen het volgende:
Weer 4 op rij?
Dat is heel scherp opgemerkt van jequote:Op dinsdag 25 september 2007 04:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik stel vast dat je 't belangrijk vindt om 4 posts op een rij te melden.
Ik ben nu nog ff scherp in wat uitdagendere topics en daarna breekt de ochtend aan,quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is heel scherp opgemerkt van je![]()
Owja de ochtend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben nu nog ff scherp in wat uitdagendere topics en daarna breekt de ochtend aan,![]()
gewoon niet mieten en wakker blijven.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Owja de ochtend.
Ik heb een afspraak om 10:15
Wekker zetten is dus geen overbodige luxe.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:57 schreef krioro het volgende:
[..]
gewoon niet mieten en wakker blijven.![]()
klopt. ik duik dan ook rond een uur of 8 mijn bed lekker in denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 05:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo makkelijk gezegd... zo moeilijk te doen.
Ik gooi de handdoek in de ring.... ik zoek nu mijn nestje opquote:Op dinsdag 25 september 2007 05:04 schreef krioro het volgende:
[..]
klopt. ik duik dan ook rond een uur of 8 mijn bed lekker in denk ik.![]()
welterustenquote:Op dinsdag 25 september 2007 05:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik gooi de handdoek in de ring.... ik zoek nu mijn nestje op
Trusten voor later krioro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |