abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53666346
op naar de volgende media-hype
pi_53712075
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:13 schreef boyv het volgende:
Helaas maar waar..... Ze hebben ook alles plat gelegd qua informatie toevoer.
We are not retreating, we are advancing in another direction. - General Douglas MacArthur
pi_53712150
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ach, zal een keer niet een gaspijpleiding een rol spelen Het wordt tijd dat het Chineze Nederlandse volk in opstand komt en daar de democratie uitbreekt. Ben dat gezeik zat...
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 13:13 schreef boyv het volgende:
Inderdaad.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 07:56:21 #184
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53712276
Nou dat was het wel weer zo'n beetje inderdaad. Over op de orde van de dag. Sjesus wat leven we toch in een kutwereld.
pi_53718636
Is dat hele land nou afgesloten?
pi_53720457
pfff
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_53720508
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 07:56 schreef pfaf het volgende:
Nou dat was het wel weer zo'n beetje inderdaad. Over op de orde van de dag. Sjesus wat leven we toch in een kutwereld.
Dat was snel voorbij, ja. Tijd dat ze daar eens een voetbalcompetitie introduceren.
pi_53729259
tjeezes .. op RTL net een opgenomen telefoongesprek met een vrouw die naast een crematorium woont .. het schijnt dat niet alleen de doden worden verbrand maar ook de gewonden
pleased to meet you
pi_53729297
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:34 schreef moussie het volgende:
tjeezes .. op RTL net een opgenomen telefoongesprek met een vrouw die naast een crematorium woont .. het schijnt dat niet alleen de doden worden verbrand maar ook de gewonden

Hulp bij doding.
pi_53729816
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 20:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hulp bij doding.

tot zover dan het boeddhistische respect voor alle leven ..

wat ik me trouwens afvraag is of, en zo ja hoe, de chineese media hierover berichten .. en dan niet specifiek dit gebeuren maar het geheel
pleased to meet you
pi_53730678
internet nog steeds daar afgesloten?
pi_53730828
wat ik er vanavond van zag niet .. alles werkt weer ..
men voelt zich nu veilig genoeg met het veto van China ?
pleased to meet you
pi_53737012
en de wereld kijkt toe
pi_53737038
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:36 schreef boyv het volgende:
en de wereld kijkt toe
Inderdaad, en dan zo'n VN-chef die zegt dat men nu niet weet wat er nu in Birma gebeurt, nou ik durf wel een balletje op te gooien.

Dit soort fratsen bijvoorbeeld:
quote:
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:42:38 #195
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53737073
Mag ik nu al terug bij Total gaan tanken ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 02:46:55 #196
pi_53737115
In Ter Zake (nog de hele nacht in de herhaling op Canvas) zat trouwens een Belgische journalist die als 'officieel toerist' de voorbije weken in Birma was. De schrik die uit het zeldzame interview met een paar Birmezen spreekt die hij toont is eigenlijk zo fatalistisch ... Men staat er nog heel ver van een revolutie.
pi_53737199
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
In Ter Zake (nog de hele nacht in de herhaling op Canvas) zat trouwens een Belgische journalist die als 'officieel toerist' de voorbije weken in Birma was. De schrik die uit het zeldzame interview met een paar Birmezen spreekt die hij toont is eigenlijk zo fatalistisch ... Men staat er nog heel ver van een revolutie.
Hmmm, dat zou jammer zijn. Men leek wel fanatiek. Sancties en de VN werken niet, dat is al bij verschillende landen zo gebleken. Ik denk dat een coalitie gesmeed moet worden met China, het moet toch mogelijk een vervanger te bieden voor hun afhankelijkheid van Birma voor wat betreft grondstoffen. Dan wordt het mogelijk (militair) in te grijpen in dat land, men heeft in Irak kunnen zien dat tijdens de Eerste Golfoorlog de invasie de burgers de moed gaf echt collectief in opstand te komen.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 03:30:07 #198
pi_53737428
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 02:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hmmm, dat zou jammer zijn. Men leek wel fanatiek. Sancties en de VN werken niet, dat is al bij verschillende landen zo gebleken. Ik denk dat een coalitie gesmeed moet worden met China, het moet toch mogelijk een vervanger te bieden voor hun afhankelijkheid van Birma voor wat betreft grondstoffen. Dan wordt het mogelijk (militair) in te grijpen in dat land, men heeft in Irak kunnen zien dat tijdens de Eerste Golfoorlog de invasie de burgers de moed gaf echt collectief in opstand te komen.

De bevolking in Birma lijkt mij nu erg fatalistisch. Het land wordt bezet door militairen, en de bevolking gelooft na het inslaan van deze opstand nergens nog in.
pi_53742595
quote:
De militaire junta in Myanmara (Birma) arresteert nog steeds monniken en oppositieleden. Dat heeft een leider van de monniken gezegd in een telefoongesprek vanuit Myanmar met een landgenoot in New York.

Volgens de zegsman houden de militairen nog steeds de kloosters omsingeld en patrouilleren ze intensief in de straten. De monnik, die zich U Gambira noemt, zei op de hoogte te zijn van de druk die de internationale gemeenschap uitoefent op de junta. Maar hij voegde eraan toe dat dit niet genoeg is om een einde te maken aan het geweld in zijn land. Hij benadrukte verder dat internationale steun nodig is, omdat de junta er alles aan doet om aan de macht te blijven.

De staatstelevisie in het Aziatische land berichtte dat het leger vooral op zoek is naar vier monniken die de protesten van afgelopen weken leidden. Meer dan honderd monniken zitten volgens de tv-zender nog vast voor verhoor. Oppositieleden denken dat het aantal mensen dat nog vastzit veel hoger is.

frontpage.fok.nl
En even de titel weer veranderd
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')