Maar ja, wat nu als het bruggen blijken te zijn met eenrichtingsverkeer? Ik heb nog nooit (in het geval van moslims) gehoord dat er een islamitische regel is komen te vervallen om een brug te bouwen naar een westerse samenleving. De bruggen moeten altijd vanuit een westerse samenleving richting de Islam gebouwd worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 03:00 schreef boyv het volgende:
De enige beperking is de wet. Zolang die door islamieten niet wordt overtreden, zie ik het probleem niet.
Bovendien los je een probleem niet op door het in te perken, maar door mensen een eigen keuze te geven en ondertussen zelf een (in jouw ogen) juiste levensbeschouwing te beleven, zodat je een voorbeeld geeft aan de samenleving om je heen. Net zoals de staat hier eigenlijk al doet, seculier. Net zoals een groot deel van Nederland eigenlijk al doet, intellectueel seculier. Als het echt het goede voorbeeld is, gaan mensen, zelfs gelovigen, dat op den duur inzien en gaan ze het waarderen. Zodra het gewaardeerd wordt, is de stap om het deel van jezelf te maken al een stuk kleiner. Er zijn bruggen nodig, geen muren.
en daar gaan generaties overheen en is niet op te lossen door die 1-2-3-tellsell-stappenplannen die Wilders heeft. Die verplaatsen het probleem alleen maar.
interracial?quote:
Hoe samenhangend is de westerse samenleving?quote:Op dinsdag 25 september 2007 03:16 schreef Malev het volgende:
[..]
Maar ja, wat nu als het bruggen blijken te zijn met eenrichtingsverkeer? Ik heb nog nooit (in het geval van moslims) gehoord dat er een islamitische regel is komen te vervallen om een brug te bouwen naar een westerse samenleving. De bruggen moeten altijd vanuit een westerse samenleving richting de Islam gebouwd worden.
Sinds Maxima werkt de kroonprins beter.quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:09 schreef OFfSprngr het volgende:
Wanneer zetten we Maxima eens uit?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:56 schreef StefanP het volgende:
Wat weet dat wicht nou? Ze is zelf niet eens Nederlander (net als al die ander 'medelanders' die toevallig ook een paspoort bezitten) en woont in een paleis. Dom mens. Ze moet toch zelf wel weten dat ze zichzelf volstrekt belachelijk maakt.
De Nederlander bestaat inderdaad niet meer, maar daar kun je links voor bedanken, dat middels ongebreidelde immigratie en politieke correctheid Nederland naar de kloten geholpen heeft.
Er moet inderdaad een gemiddelde drempel opgeworpen worden zodat het gemiddelde zootje de kans krijgt om in ieder geval elkaar te kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 05:27 schreef HiZ het volgende:
Ik vind dat iemand die 8 jaar in Nederland woont niet echt een positieve bijdrage levert aan deze hele discussie door te roepen dat 'de Nederlander' niet bestaat. Zeker niet als je in aanmerking neemt dat de persoon in kwestie nauwelijks in de positie is om echt iets te weten over het leven van de gemiddelde inwoner van dit land.
Jij bent anders geen Amerikaan!quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:56 schreef StefanP het volgende:
Wat weet dat wicht nou? Ze is zelf niet eens Nederlander (net als al die ander 'medelanders' die toevallig ook een paspoort bezitten) en woont in een paleis. Dom mens. Ze moet toch zelf wel weten dat ze zichzelf volstrekt belachelijk maakt.
De Nederlander bestaat inderdaad niet meer, maar daar kun je links voor bedanken, dat middels ongebreidelde immigratie en politieke correctheid Nederland naar de kloten geholpen heeft.
Amerikanen als in Native American?quote:Op dinsdag 25 september 2007 05:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jij bent anders geen Amerikaan!
Ik fok Indianen paarden in Nederland, de wereld op zijn kop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 05:45 schreef OFfSprngr het volgende:
En nu hopen dat ie zn hypocrisie gaat proberen te verdedigen..
Dat was meteen de spijker op de kop.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik denk dat de prinses de fout maakt de Nederlandse mens in een speech probeert samen te vatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |