quote:
Nog mazzel dat je zwarte onderbroeken hebt en geen witte...quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Altijd als ik nieuwe onderbroeken aandoe komen er pluisjes vanaf. Als ik dan ga douchen zie ik zwarte pluisjes op m'n dop en denk ik dat ik schimmel heb!
jij bent toch pot?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
een dop is dat dat ding wat wij vrouwen altijd moeten pijpen ofzo?![]()
Got hoe kom je op dat waanzinnige idee!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:43 schreef --- het volgende:
[..]
jij bent toch pot?
een pot pijpt geen dop maar schuurt een clit
ik dacht hetquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Got hoe kom je op dat waanzinnige idee!
Jij was toch pot?
Neeheej dan krijg ik allemaal stalkersquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:49 schreef --- het volgende:
[..]
ik dacht het
sorry hoor...
post eens een geile foto van jouwzelf![]()
Laat maar je bent dan gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neeheej dan krijg ik allemaal stalkers
![]()
ja voor jou wel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:55 schreef --- het volgende:
[..]
Laat maar je bent dan gewoon lelijk.![]()
ah, je bent zeker zo'n vies mormel hequote:Op dinsdag 25 september 2007 00:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neeheej dan krijg ik allemaal stalkers
![]()
Ik heb net in jouw fotoboek gekekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:57 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
ah, je bent zeker zo'n vies mormel he
Neequote:Op dinsdag 25 september 2007 00:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij wast je nieuwe ondergoed niet voordat je het aantrekt?
klopt!quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:00 schreef Houniet het volgende:
meestal als vrouwen geen fotoboek hebben zijn ze mooi en niet arrogant![]()
Mooie praatjes, als je zelf geen foto's hebt...quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb net in jouw fotoboek gekekenen zo een lelijk mormel als jij bent zou ik nog niet eens groeten op straat!
Dus ga je schamen jij...
nee echt ik vin je lelijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:01 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Mooie praatjes, als je zelf geen foto's hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |