Maar ben je dan zo hard aan een nieuwe identiteit toe dat het niet uit maakt of t fatsoenlijk is, als het maar "anders" is ? Want het is soms echt niet om aan te zien, en het is niet dat ik normaal echt op kapsels let, of dat ik een voorkeur heb, ik vind zelfs kort mooi, somsquote:Op maandag 24 september 2007 23:22 schreef DaantjeF het volgende:
De denkwijze is het "oude" vaarwel zeggen en een nieuwe identiteit aanmeten.
Dit kan inderdaad bij sommige mensen niet in de smaak vallen.
Nou, niet per sé. Daar heb ik er ook al een van gezienquote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
Je moet er gewoon even aan wennen.
Pas ze ze kindjes krijgen, dan wordt het kort + rode kleurspoeling. Dan heb je recht om te klagen.
Dat kan ik niet zeggen, het is natuurlijk in iedere situatie anders en een subjectief facet.quote:Op maandag 24 september 2007 23:30 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Maar ben je dan zo hard aan een nieuwe identiteit toe dat het niet uit maakt of t fatsoenlijk is, als het maar "anders" is ? Want het is soms echt niet om aan te zien, en het is niet dat ik normaal echt op kapsels let, of dat ik een voorkeur heb, ik vind zelfs kort mooi, soms
Alhoewel ik pro lang haar ben, kom ik soms een meid tegen die het toch echt goed staat, maar dan moet ik de dame in kwestie vanaf het begin met kort haar hebben gezien. Van lang naar kort is zowiezo not donequote:Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef Pendri het volgende:
Waarom moeten vrouwen hun haar eigenlijk altijd zo kort knippen? En waarom zijn er dan altijd andere vrouwen die zeggen;'Ow, wat een stoer/pittig kapsel'.![]()
Lang haar, dat is vrouwelijk.
Mja, t is ook niet mode ofzo dat ze volgen, is is net op dat punt in hun leven, iets totaal anders aanmetenquote:Op maandag 24 september 2007 23:37 schreef DaantjeF het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen, het is natuurlijk in iedere situatie anders en een subjectief facet.
Ik snap "de mode" sowieso niet. Ik knip me en koop gewoon kleding die ik leuk vind ongeacht of het op dat moment in de mode is of geaccepteerd wordt. Ik stoor me ook niet echt aan mensen die mij als niet modieus of onfatsoenlijk bestempelen, dat zijn spiegels en zeggen meer over hun innerlijke identiteit dan meetbaar uiterlijk vertoon.
lang haar is vet irritant, duurt drie jaar voordat 't droog is, ook met fohnenquote:Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef Pendri het volgende:
Waarom moeten vrouwen hun haar eigenlijk altijd zo kort knippen? En waarom zijn er dan altijd andere vrouwen die zeggen;'Ow, wat een stoer/pittig kapsel'.![]()
Uitgeleefd hanghaar... Dat fenomeen is me inderdaad niet bekend, dus laat me nog maar ff in de illusie dat lang haar ideaal isquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
lang haar is vet irritant, duurt drie jaar voordat 't droog is, ook met fohnen
bovendien krijg je dan al snel uitgeleefd hanghaar, maargoed dat snap jij natuurlijk niet
Yup, wen er maar aan... En dat haar waar ik het over had was inderdaad niet kort maar ram kortquote:
Liever lang haar dan een kort kapsel waarbij het lijkt alsof het door ratten is aangevreten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
bovendien krijg je dan al snel uitgeleefd hanghaar, maargoed dat snap jij natuurlijk niet
Eindelijk iemand die deze kots-opwekkende trend ook doorheeft!quote:Op maandag 24 september 2007 23:23 schreef Liquidootje het volgende:
Pas ze ze kindjes krijgen, dan wordt het kort + rode kleurspoeling. Dan heb je recht om te klagen.
Hahaha ja zooooo herkenbaar! Ik had eerst lang haar (tot redelijk eind over de schouders) maar was ZOO ongelóóflijk zat van dat werk wat je er van hebt! Fohnen, zorgen dat het goed zit en blijft zitten...blablabla. Want ik vind dat lang haar pas mooi is als het ook goed onderhouden is! Toen heb ik het tot mijn grote schrik ook afgeknipt tot ongeveer stekel lengtequote:Op dinsdag 25 september 2007 00:09 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
Omdat die andere vrouwen het zien voor wat het is en jij vooral een voorkeur voor lang haar hebt en kort per definitie lelijk vindt?quote:Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef Pendri het volgende:
ten eerste : kort(er) haar kan ook best mooi staan. Lang haar staat mij bijv niet en zal je mij ook niet mee zien lopen. Zo wel dan is er iets mis met me. En ten 2e: in welke eeuw leef jij? Vind je dat vrouwen ook geen broeken mogen dragen"? ALleen maar rokken enzo? En dat ze alleen maar achter t aanrecht plaats mogen nemen of..? Ik zou zeggen: pak je tijdmachine en vlieg maar weer terug naar 2007. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef Pendri het volgende:
Als jij t zegt, dan zal ik het me wel inbeeldenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
nooit gezien, nooit van gehoord..
weet niet met wat voor vrouwen jij uitging, maargoed
Fucking hell, wie doet er hier moeilijk ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:56 schreef Apotheose het volgende:
weet niet waarom sommige vrouwen dat doen. Maar wat dan nog? Kan toch mooi staan? ok, tondeuse erover hoeft niet maar waarom word er altijd zo fucking moeilijk over gedaan over vrouwen die all of a sudden hun haar ietsje kortwieken? O JEE, DE WERELD VERGAAT!!! Flikker op
Kijk. Interessantquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef RM-rf het volgende:
de vrouwelijke schilderes Frida Kahlo (die ook veel als 'feministische' schilderes wordt gezien omdat haar thematiek veelal te maken heeft met typisch vrouwelijke geveoelsbeleving) heeft dr zelfs een schilderij van gemaakt:
Hoe ze nadat haar man vreemdgegaan was (met haar eigen zus overigens) dr haar afsnijd, omdat 'hij altijd gezegd had haar haar zo mooi te vinden':
http://www.frauenmediaturm.de/img/77_F_Kahlo_gr.jpg
ik maak me niet druk om iemand die hun haren willen kortwieken hoor. Zal dan ook zeker de laatste zijn om dan meteen maar t contact te verbreken, zoals ik een paar posts boven me heb gelezen. How low can YOU go?! Kort haar, lang haar.. boeiend! Als t je maar staat toch? En wat dan nog? Laat iedereen lekker in zijn of haar eigen waarde.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Als jij t zegt, dan zal ik het me wel inbeelden![]()
[..]
Fucking hell, wie doet er hier moeilijk ?![]()
Kijk, er is een klein percentage vrouwen die wegkomen met kort haar, maar zij zijn van nature al heel vrouwelijk. De rest moet helaas voor hen moeite doen om hun vrouwelijkheid te benadrukken. dat doe je dmv lang haar. Je kan het natuurlijk ook doen dmv een rok, maar mij voorkeur gaat uit naar lang haar, op die manier kunnen vrouwen broeken dragen en achter het aanrecht weg zonder dat hun vrouwelijkheid in gevaar komt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ten eerste : kort(er) haar kan ook best mooi staan. Lang haar staat mij bijv niet en zal je mij ook niet mee zien lopen. Zo wel dan is er iets mis met me. En ten 2e: in welke eeuw leef jij? Vind je dat vrouwen ook geen broeken mogen dragen"? ALleen maar rokken enzo? En dat ze alleen maar achter t aanrecht plaats mogen nemen of..? Ik zou zeggen: pak je tijdmachine en vlieg maar weer terug naar 2007. Er gaat een wereld voor je open.
slotje![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:10 schreef Pendri het volgende:
[..]
Kijk, er is een klein percentage vrouwen die wegkomen met kort haar, maar zij zijn van nature al heel vrouwelijk. De rest moet helaas voor hen moeite doen om hun vrouwelijkheid te benadrukken. dat doe je dmv lang haar. Je kan het natuurlijk ook doen dmv een rok, maar mij voorkeur gaat uit naar lang haar, op die manier kunnen vrouwen broeken dragen en achter het aanrecht weg zonder dat hun vrouwelijkheid in gevaar komt.
Ja, sorry hoor, maar het is toch wel zo lelijk, dat korte haar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:19 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Kijk es verder dan je lul lang is
Waarschijnlijk omdat er teveel naar kappers wordt geluisterd. Voor hen is het natuurlijk leuker om haar flink kort te knippen. Ze vinden het nooit leuk als mijn dochter ons haar laten bijpunten. Ze proberen steeds of ze er een flink stuk af mogen halen of adviseren om het in lagen te knippen. Maar dan doen wij lekker niet.quote:Op maandag 24 september 2007 23:35 schreef Pendri het volgende:
Ja, echt, collectief groepsrukken in de kapperkantine.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:33 schreef --- het volgende:
Inderdaad: Kapper = Homo
Kapper wil meer mannenlooks bij de vrouwen
vrouw krijgt jongentjes kapsel
Kapper komt aan zijn trekken
inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:41 schreef Thrackan het volgende:
Als vent met lang(er) haar ben ik het niet eens met de kortzinnige smoesjes voor vrouwen om geen lang haar te hebben. Kort haar bij vrouwen SUCKS, BAH.
Als mijn vriendin poogt het kort te knippen dan ben ik weg, omgekeerde wereld
ik heb kort haar (sue me) maar lang haar staat mij niet. En wil took niet eens! En nee, om je even uit de droom te helpen: ik heb geen kids of iets in die richting.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:29 schreef Pendri het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar het is toch wel zo lelijk, dat korte haar.![]()
Even serieus, bij hoeveel vrouwen staat het nou?
In mijn ogen (maar dat is natuurlijk subjectief) staat het enkel bij die vrouwen die overal mee wegkomen. Van die dames die zelfs in een jutezak klasse uitstralen. Dat zijn er simpelweg heel weinig.
dat is jou mening. Niet alle kale mannen vind ik lelijk. Staat niet bij iedere man maar vind t niet bij iedere man even lelijk.quote:En dan nog, waarom denk je dat bijna alle mannen lelijk zijn en vrouwen wel wegsmelten bij Johnny Depp? Waarom zijn bijna alle kale mannen lelijk?
Wat is dat nou weer voor een onbenullige reden!quote:Een mens heeft haar nodig, en hoe meer, hoe beter. Haar bestaat om te verbergen dat ons hoofd lelijk is. Waarom zou een vrouw haar haar knippen?![]()
gelijk heb je! Die vriendin verdient je dan niet als je om zoiets lulligs wegrent. ow ow ow wat houden we toch van elkaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:41 schreef Thrackan het volgende:
Als vent met lang(er) haar ben ik het niet eens met de kortzinnige smoesjes voor vrouwen om geen lang haar te hebben. Kort haar bij vrouwen SUCKS, BAH.
Als mijn vriendin poogt het kort te knippen dan ben ik weg, omgekeerde wereld
EDIT: laat maar, met kortzichtige mensen valt niet te discussiëren blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gelijk heb je! Die vriendin verdient je dan niet als je om zoiets lulligs wegrent. ow ow ow wat houden we toch van elkaarNOT
Wat raar dat je geen kinderen hebt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb kort haar (sue me) maar lang haar staat mij niet. En wil took niet eens! En nee, om je even uit de droom te helpen: ik heb geen kids of iets in die richting.
Klopt, sommige mannen komen idd goed weg met een kaal hoofd, maar dat percentage is klein.quote:dat is jou mening. Niet alle kale mannen vind ik lelijk. Staat niet bij iedere man maar vind t niet bij iedere man even lelijk.
quote:Wat is dat nou weer voor een onbenullige reden!Dus jij loopt rond met haar tot op je enkels onder t mom van: hoe meer hoe beter?
![]()
ook al zou je t in beeldspraak tegen je vriendin zeggen verdient ze je nog niet. Als zij kort haar wil hebben dan zou ik dat gewoon doen als ik haar was en zou ik echt niet iemand om toestemming vragen. En je gelooft me maar gewoon op mn woord dat lang haar me niet staat. Heb geen fotos van mij met lang haar want dat heb ik nooit gehad ook en zal ik ook niet hebben. Punt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Goh, wat kan jij met beeldspraak omgaan zegknurft.
![]()
![]()
EDIT: en post eens pics in je FoBo als je beweert dat lang haar je niet staat...
omdat dat een veelvoorkomend vooroordeel hier is op Fok dat zodra vrouwen aan de man zijn en kids hebben ze meteen radicaal van uiterlijk gaan veranderen. Zijn niet mijn woorden want ik vind idd ook dat het niks met je kapsel heeft te maken maar er zijn er lui bij..........quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:25 schreef Pendri het volgende:
[..]
Wat raar dat je geen kinderen hebt.Wat heeft dat in vredesnaam met je kapsel te maken?
EDIT: laat maar, met kortzichtige mensen valt niet te discussiëren blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook al zou je t in beeldspraak tegen je vriendin zeggen verdient ze je nog niet. Als zij kort haar wil hebben dan zou ik dat gewoon doen als ik haar was en zou ik echt niet iemand om toestemming vragen. En je gelooft me maar gewoon op mn woord dat lang haar me niet staat. Heb geen fotos van mij met lang haar want dat heb ik nooit gehad ook en zal ik ook niet hebben. Punt.
[..]
omdat dat een veelvoorkomend vooroordeel hier is op Fok dat zodra vrouwen aan de man zijn en kids hebben ze meteen radicaal van uiterlijk gaan veranderen. Zijn niet mijn woorden want ik vind idd ook dat het niks met je kapsel heeft te maken maar er zijn er lui bij..........
oei, iemand is op zn pikkie getraptquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:57 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Jij hebt ABSOLUUT niet te oordelen over of mijn vriendin mij verdient of niet!
Als we dan toch op deze bevooroordeelde weg bezig zijn, verwacht IK dat je single bent, en BLIJFT, tenzij je, zoals eigenlijk ook lichtelijk verwacht wordt van vrouwen met kort haar die er "trots" op zijn, een onwijze pot bent.
En wat betreft die foto's, dat hoeft niet met lang haar om te zien of lang haar je staat, maar dat snap je niet zeker![]()
Kortzichtig, kortharig, het zegt alweer genoeg.![]()
En mocht het allemaal niet waar zijn volgens jou, bedenk dan eens of jouw beweringen over mij wél waar zijn...
EDIT: laat maar, met kortzichtige mensen valt niet te discussiëren blijkbaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
oei, iemand is op zn pikkie getraptAch gussie. Nee je hebt gelijk. Mag idd niet oordelen over jouw relatie met je vriendin. Maar als jij haar gaat afrekenen op haar uiterlijk als ze besluit om het iets korter te wieken, DAN vind ik dat ONTERECHT. Kan t 100.000 keer beeldspraak zijn. Dat is mijn mening. Punt. En droom maar verders dat ik single ben en ow zo geil op vrouwen . Zal ik je niet uit die droom halen ok? Trusten
![]()
ik bevooroordeelde je op je uitspraak. Jij mij om wat loze fantasieen. En ach, dan kan ik in jouw ogen maar niet communiceren. Zal mij mn reet roesten. Ik blijf bij mijn standpunt en jij bij je eigen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Thrackan het volgende:
bla bla bla
Je als student inschrijven bij een opleiding is de toverzin.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Soms vraag ik me af waar mensen de vrije tijd vanaf halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |