Ik denk dat meer linkse mensen daadwerkelijk van die boomknuffelaar types zijn dan rechtse mensen die nazi's zijn!quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Cinch het volgende:
Daar kan ik echt niet tegen he, mensen (vooral hier op het forum) die als het over (groen) links gaat altijd de term " boomknuffelaars" moeten gebruiken.
Ik ben zelf niet links maar ik vind die term gewoon nergens op slaan, echt een term die verzonnen is omdat rechtsen er niet tegen kunnen dat ze nazis/racisten of wat dan ook worden genoemd, maar zelf niks terug te zeggen hebben.
Klacht: Bier is op
Omdat je ook als mens zelf een rust nodig hebt en moet kunnen genieten van de natuur.quote:Op maandag 24 september 2007 23:36 schreef karr-1 het volgende:
Maar het zijn toch ook boomknuffelaars? Ik bedoel, wie laat een snelweg niet aanleggen omdat het bontgevederde schijtlijstertje er zijn nestplaats heeft?
quote:Op maandag 24 september 2007 23:36 schreef karr-1 het volgende:
Maar het zijn toch ook boomknuffelaars? Ik bedoel, wie laat een snelweg niet aanleggen omdat het bontgevederde schijtlijstertje er zijn nestplaats heeft?
De natuur is een achterhaalt concept, daarvoor ga je maar naar de Veluwe of zo. Als ik kan kiezen tussen een extra snelweg of een boom dan weet ik wel wat ik kies.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
Omdat je ook als mens zelf een rust nodig hebt en moet kunnen genieten van de natuur.
Ach auto's en hun positie in het openbare leven zijn ook aan verandering onderhevig. Het is al niet meer zo'n heilige koe waar alles voor aan de kant moet als het 30 jaar terug was. Lang leve de vooruitgangquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De natuur is een achterhaalt concept, daarvoor ga je maar naar de Veluwe of zo. Als ik kan kiezen tussen een extra snelweg of een boom dan weet ik wel wat ik kies.
Je knuffelt wel graag bomen?quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Cinch het volgende:
Daar kan ik echt niet tegen he, mensen (vooral hier op het forum) die als het over (groen) links gaat altijd de term " boomknuffelaars" moeten gebruiken.
Ik ben zelf niet links maar ik vind die term gewoon nergens op slaan, echt een term die verzonnen is omdat rechtsen er niet tegen kunnen dat ze nazis/racisten of wat dan ook worden genoemd, maar zelf niks terug te zeggen hebben.
Klacht: Bier is op
Das een nog betere termquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:33 schreef valek het volgende:
ik zeg meestal links tuig.
Wie heeft dat bedacht? Het klinkt nogal engquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:59 schreef Pavement het volgende:
Ben trots op mn boom, en ik knuffel graag.
Ben links noch rechts meestal vaag
Nee den boom is er niet voor 1
De bomen zijn er voor iedereen
Dus knuffelbeertjes straal
En wees eens een beetjel lief en sociaal
![]()
![]()
ik zelf, en dat voor een disdag ochtend, ben zeau gelukkig nu de zon schijnt en de wind waait door de bomen laat ook karr-1 een goede dag bekomenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wie heeft dat bedacht? Het klinkt nogal eng![]()
Nou dat zal wel lukken, daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zelf, en dat voor een disdag ochtend, ben zeau gelukkig nu de zon schijnt en de wind waait door de bomen laat ook karr-1 een goede dag bekomen![]()
Mooi. ik mot werken en heb daar dus geen zin in, het is ook nog eens tyfus weer en moet al fietsend de plek proberen te bereiken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nou dat zal wel lukken, daar maak ik me geen zorgen om.
Dat is omdat jij niet beter kent. En die onnozelheid vergeef ik je maar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
De natuur is een achterhaalt concept, daarvoor ga je maar naar de Veluwe of zo. Als ik kan kiezen tussen een extra snelweg of een boom dan weet ik wel wat ik kies.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:45 schreef Kiegie het volgende:
Wat is er godverdomme mis met bomen knuffelen?
![]()
Wees er trots op!
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:04 schreef hamkaastosti het volgende:
gingen die linkse lamballen maar eens boomknuffelen door d'r met 120 km/h tegenaan te rijden
Kan je lang wachten, sufferd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:04 schreef hamkaastosti het volgende:
gingen die linkse lamballen maar eens boomknuffelen door d'r met 120 km/h tegenaan te rijden
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:25 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, sufferd.
![]()
Het zijn juist de autoknuffelaars die dat soort streken uithalen.
Vooral de exemplaren die er van overtuigd zijn dat ze zo verschrikkelijk goed kunnen rijdenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:25 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Kan je lang wachten, sufferd.
![]()
Het zijn juist de autoknuffelaars die dat soort streken uithalen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
JEZUS wat is dat wijf LELIJK!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:07 schreef KidA89 het volgende:
[afbeelding]
"Duhhhh boompje knufelluhh"![]()
Jammer dat het geen petjesvolk Golf GTI isquote:
Hier stopte ik met lezen, en heb ik het volgende op te zeggen:quote:Op maandag 24 september 2007 23:16 schreef Cinch het volgende:
Daar kan ik echt niet tegen he, mensen (vooral hier op het forum) die als het over (groen) links
Oh ok, ga je gang!quote:Op donderdag 27 september 2007 14:04 schreef RickoKun het volgende:
ik lach menschen uit met een wii are 3 usericon roflpantoffelszzz!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |