ik heb afzuiging op mn persoonlijke pleequote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet
Ben ook een WC lezer, er ligt altijd een boek waarin ik bezig ben op de WC (ook heb ik een boek in de kamer, in de keuken en op mijn nachtkastje, ik ben dan ook altijd in 4 boeken aan het lezen) en als ik dan heb gepoept en het hoofdstuk is net spannend, dan trek ik gewoon door terwijl ik lekker blijf zitten tot het hoofdstuk uit is.
Het komt regelmatig voor dat ik een minuut of 20 op de doos blijf zitten en dan heb ik weer een paar hoofdstukken achter de kiezen.
Wij hebben geen afzonderlijke WC's, maar 4 badkamers met op elke badkamer een WC. En daar zit ook wel afzuiging op, maar die doen we eigenlijk altijd alleen maar aan als er gedouched wordt.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:16 schreef compier het volgende:
[..]
ik heb afzuiging op mn persoonlijke plee![]()
Dude...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Axelino het volgende:
Meestal gaat de krant mee. Verder tel ik regelmatig de verschillende letters op de wc-eend, luchtverfrisser e.d. (hangt er vanaf waar ik zit). Eerst probeer ik te schatten hoeveel a's er bijvoorbeeld op de fles zullen staan...... Tenslotte kijk ik niet allen naar mijn drol, maar ik wil hem ook wel eens tussen twee papiertjes wat fijn drukken om de precieze substantie te kunnen bestuderen. Zeer leerzaam. Vooral als je zoiets al mais hebt gegeten.
Geeft nix hoor... ik heb psies hetzelfde! Vroeger als ik s'nachts niet kon slapen en naar het toilet moest, bleef ik soms een uur zitten en ging ik de etiketten van de wasmiddelen lezen... en was ik daar door heen ging ik ook de buitenlandse uitleg lezen.quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
dat dus, anders ben ik zo snel mogelijk klaarquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
Mijn vader zei altijd al: "Poep je niet, dan rust je toch." Kortom, ontspanning ten top!quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
dat dus, anders ben ik zo snel mogelijk klaar
hoezo zou je er langer op zitten dan nodig is
Ik heb Tetris op mijn mobiel.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:39 schreef compier het volgende:
sms-en op de wc is ook wel te doen trouwens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |