idd ken hetquote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
![]()
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles. Ik ben een dwangmatig lezer![]()
Nope kan ook alleen bij NL potten.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 24 september 2007 22:47 schreef Croupouque het volgende:
Noem me vreemd, maar persoonlijk zit ik het liefste zo kort mogelijk met mijn blote billen op een koud stuk plastic boven een tochtige echoënde keramieken poepdoos. Dat er mensen bestaan die van dergelijk zitcomfort genieten en dit ritueel zo lang mogelijk proberen te rekken door een boekje te lezen heb ik daarom nooit begrepen.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:34 schreef Plastic_Power het volgende:
En bij andere mensen thuis lees ik vaak de verjaardagskalender of het etiket op de zeepfles.
eg wel!! (wel moeilijker, en letterpoepen lukt niet meer, het is altijd een l of een i) het kost wel moeite, aangezien je drol onderwater ligt maar het kan wel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 04:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal niet zien in die kutwc's hier![]()
Dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:23 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb mij hier altijd over verwonderd. Het lijkt mij niet prettig om langer dan strikt noodzakelijk in mijn eigen stank te verkeren.
ik heb afzuiging op mn persoonlijke pleequote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet
Ben ook een WC lezer, er ligt altijd een boek waarin ik bezig ben op de WC (ook heb ik een boek in de kamer, in de keuken en op mijn nachtkastje, ik ben dan ook altijd in 4 boeken aan het lezen) en als ik dan heb gepoept en het hoofdstuk is net spannend, dan trek ik gewoon door terwijl ik lekker blijf zitten tot het hoofdstuk uit is.
Het komt regelmatig voor dat ik een minuut of 20 op de doos blijf zitten en dan heb ik weer een paar hoofdstukken achter de kiezen.
Wij hebben geen afzonderlijke WC's, maar 4 badkamers met op elke badkamer een WC. En daar zit ook wel afzuiging op, maar die doen we eigenlijk altijd alleen maar aan als er gedouched wordt.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:16 schreef compier het volgende:
[..]
ik heb afzuiging op mn persoonlijke plee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |