Hoef je ook niet zoveel terug te lezen als je uit je werk komtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog geen 2 pagina's in zo'n 24 uur
Ben je nu Jumboos?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had vanmiddag verse pasta gekocht, met basilicumvullingMaak ik net het pakje open, zijn er een paar beschimmeld
![]()
Laatst al een bakje ranzige kwark gekocht daar..... tijd voor een hartig woordje met de mensen van de Jumbo
da's zeker de slechtste grap die ik vandaag gehoord hebquote:
Zo ben ikquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's zeker de slechtste grap die ik vandaag gehoord heb![]()
![]()
Het concert is in de HMH, dus dan moet ik om 4 uur al met de treinquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat wordt doorschrijven dan!
Ik heb 9 november twee tentamens..
Wat doe jij voor studie dat je zoveel tentamens hebtquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Owh, ik zit net te kijken en 't valt mee: het is maar één tentamen. De andere is weggevallen omdat er geen deeltentamen meer van dat vak is. Maar ook grappig: ik heb 23, 24 en 25 januari vier tentamens.
Hoe zie je dat zo ver vooruit?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef Mikkie het volgende:
Owh, ik zit net te kijken en 't valt mee: het is maar één tentamen. De andere is weggevallen omdat er geen deeltentamen meer van dat vak is. Maar ook grappig: ik heb 23, 24 en 25 januari vier tentamens.
Hertentamenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Het concert is in de HMH, dus dan moet ik om 4 uur al met de trein
Om mensen te irriterenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom plannen ze tentamens 's avonds in?
Zit ik serieus over na te denken, maar ik durf eigenlijk niet mijn 1e tentamen te skippenquote:
NEE!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zit ik serieus over na te denken, maar ik durf eigenlijk niet mijn 1e tentamen te skippen
Ik ga denk ik wel ff overleggen met de studie-adviseur, wat er zou gebeuren als ik dit tentamen niet haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |