Arbeidsvitaminen is onterecht genomineerd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is een van de slechtste programma's op 3fm. Maar die baggershows van Sander de Heer, Eddy Zoey en Arbeidsvitaminen zijn wat mij betreft terecht genomineerd. Rob van Someren; wat een kwal is dat, wat een vieze glijer, een emmer snot
Waar presenteert Isabelle Brinkman nu een programma? Vroegah luisterde ik wel eens, ze houdt van goede muziek, maar jezus wat kakelt dat mens...
Al die vrouwen ken ik niet![]()
Ze hebben Coen en Sander ook genomineerd
Je kan natuurlijk ook gewoon zelf een koptelefoon meenemen en die inpluggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Tijd dat ze bij ons op school die koptelefoons eens in de PC's gaan krijgen en inpluggen.
Het geluid moet nu verplicht uit, omdat het geluid automatisch uit de PC's komt.
Kan ik eens een keer 3FM luisteren tijdens een ster-uur (Zo'n uur, als er eens wat uitvalt, dat zélfs de leraar niet weet wat we zouden moeten doen).
Vind ik ook. C&S is daarentegen volkomen terecht genomineerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Arbeidsvitaminen is onterecht genomineerd.
Wahaha. Met een memory-functie? Dat ie dan automatisch wel wat leuks instart?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah mooi, de nieuwe radio heeft ook een auto-off functie voor gigantische KUT ruknummers![]()
![]()
.
Kun je ook mooi Actionradio opzettenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:26 schreef cosmick het volgende:. Ik wil straks zo'n internetradio kopen voor het nieuwe kantoor volgende maand. Altijd ruisvrij 3FM luisteren.. (of 1 van die andere 1000-en zenders
).
Ja, dat doet ie nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wahaha. Met een memory-functie? Dat ie dan automatisch wel wat leuks instart?
Ik weet niet of het nou door Rob komt, of dat Paul beter bezig is de laatste tijd, maar ik vind het een verademing tegenwoordig als het 2 uur is....quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat doet ie nu. Lekker begin
.
Wat, een ingebouwde KuMu detector? Welke radio is dat, en hoe werkt dat dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah mooi, de nieuwe radio heeft ook een auto-off functie voor gigantische KUT ruknummers![]()
![]()
.
M'n goede stemming na het eerste nummer wordt nu meteen weer de kop ingedruktquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou door Rob komt, of dat Paul beter bezig is de laatste tijd, maar ik vind het een verademing tegenwoordig als het 2 uur is....
Zit een grote knop op en daar ram je dan opquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat, een ingebouwde KuMu detector? Welke radio is dat, en hoe werkt dat dan?
Deze toevallig?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zit een grote knop op en daar ram je dan op.
De aflevering van Rob was vandaag wel extreem idd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou door Rob komt, of dat Paul beter bezig is de laatste tijd, maar ik vind het een verademing tegenwoordig als het 2 uur is....
Je wilt Claudia terug...?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
M'n goede stemming na het eerste nummer wordt nu meteen weer de kop ingedrukt.
HAHAHAquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze toevallig?
[afbeelding]
Een grote, rode panicbutton.
Ik ben overgeschakeld op TMF.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:29 schreef cosmick het volgende:
De nieuwe Tokio Hotel. Nee toch...........
quote:Stem hier op de discotrack die jou uit je dinsdag-dip haalt!
Donna Summer - Hot Stuff
Patrick Hernandez - Born to be alive
Karen Young - Hot Shot
Jesus Christquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
De aflevering van Rob was vandaag wel extreem idd.
Sjah, kan mij soms ergeren aan al die foute dance van Rabbering (en natuurlijk Faithless), zijn "popweetjes" en klungeligheid, toch mag ik 'm graag horen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |