Aan de lopende band. Tegen Michielquote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Domien dat ook weleens zeggen?![]()
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel als hij altijd mee zit te blèren bij dit nummer. Maar ik denk dat ie nu in spanning zit te wachten op mn request
Hai Dinandquote:Op maandag 24 september 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
pompiedom.
Purplerose ook fan van Heroes?quote:Op maandag 24 september 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
Corton is ook fan van heroes![]()
maakt hem alleen maar nog sexier
Si!quote:Op maandag 24 september 2007 21:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Purplerose ook fan van Heroes?![]()
Vannacht 1e aflevering 2e seizoen op de Amerikaanse TV
Morgen dus op mn harde schijf
Ah... dit zal Domien's request dan wel zijnquote:Op maandag 24 september 2007 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Dat je hem zelf niet aan hebt gevraagd...
Ik weet van niets!quote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah... dit zal Domien's request dan wel zijn
John Mayer en Plain White T's in 1 uur... maar goed dat je C dan net nog gesproken hebt. Vraag me af of je anders vannacht wel goed zou kunnen slapenquote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik weet van niets!
Maar ja, wát een mooi liedje nog steeds.
Hahaha! Ben inderdaad héél blij haar gesproken te hebbenquote:Op maandag 24 september 2007 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
John Mayer en Plain White T's in 1 uur... maar goed dat je C dan net nog gesproken hebt. Vraag me af of je anders vannacht wel goed zou kunnen slapen
Ik hoorde dat Faithless tegenviel afgelopen vrijdag.
quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Maricha het volgende:
ben wat rustig geweest....maar moest ijs eten
tot morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |