Dat gaat hier ook helemaal lukkenquote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef yosander het volgende:
Zet 'm in ONZ en je hebt binnen 5 minuten een topic vol met bashreacties richting jezelf! [afbeelding]
Je moet ook geen bier bij de Aldi halenquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Jarold het volgende:
Ik vind bier eigenlijk ook een beetje werklozen drank... cheap shit.
Pot?quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben geen man, heb een iq ruim boven de 100 en vind bier lekker.
So ?
Oja, ik was wat vergeten te zeggen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
So ?
Ik drink eigenlijk alleen Trappisten bier, dat is anders duur genoeg.quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie drinken het ook waarschijnlijk omdat je niet beter kan betalen!
Achja, KLB wordt ook wel als tweede ONZ gebruikt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
Ik ben helemaal niet dik en met mijn uiterlijk is al helemaal niets misquote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Oja, ik was wat vergeten te zeggen.
Alleen lelijke en/of dikke vrouwen drinken bier!
Ik durf te wedden dat ze ook pleinvrees heeft.quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef remlof het volgende:
Je hebt zeker ook problemen met je seksualiteit?
Ga eens deaud.quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Okkie_ het volgende:
Gadverdamme wat is dat eigenlijk een ranzig spul zeg!
Het is van dat spul wat gedronken wordt door boeren en mensen met een IQ van onder de 100.
Maar wat ik nog het ergste vind, dat mensen die bier drinken zich meteen moeten verheven boven mensen die geen bier drinken en meteen van die dingen gaan zeggen als:
"Wat drink jij geen bier? Wat een wijf man!"
Ook dat geouwehoer altijd over bier! Wat boeit het nou dat Heineken net eventjes anders smaakt dan palm. Het is gewoon allebij ranzig. Alleen Desperados is wel lekker vind ik!
Mijn klacht: Bier is ranzig en bierdrinkers zijn boeren die zich ergens voor willen bewijzen!
quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef cerror het volgende:
Veel briljante geleerden zijn/waren alcoholisten.
Luister maar niet naar die gefrustreerde boze TS hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 20:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dik en met mijn uiterlijk is al helemaal niets mis!
quote:Op maandag 24 september 2007 20:49 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Oja, ik was wat vergeten te zeggen.
Alleen lelijke en/of dikke vrouwen drinken bier!
WAAAAT?! Drink jij geen bier? Jij bent echt een wijf man!quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Okkie_ het volgende:
Het is van dat spul wat gedronken wordt door boeren en mensen met een IQ van onder de 100.
Maar wat ik nog het ergste vind, dat mensen die bier drinken zich meteen moeten verheven boven mensen die geen bier drinken en meteen van die dingen gaan zeggen als:
Ook dat geouwehoer altijd over bier! Wat boeit het nou dat Heineken net eventjes anders smaakt dan palm. Het is gewoon allebij ranzig. Alleen Desperados is wel lekker vind ik!
Mijn klacht: Bier is ranzig en bierdrinkers zijn boeren die zich ergens voor willen bewijzen!
en het is dorstlessendquote:Op maandag 24 september 2007 21:10 schreef Pr0-n00b het volgende:
Heiligschennis!!!
Bier is het lekkerste wat er is, niet te zoet, maar ook niet te bitter, je tanden gaan er niet van naar de tering door alle suikers, je kan het de hele avond drinken zonder dat je denkt, kut het is niet meer lekker. Integendeel, des te meer bier je consumeert hoe lekkerder het wordt. Wat een geweldige uitvinding dat bier
daar heb je het al, oost-europees --> geen geld --> goedkope drankquote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[afbeelding]
GastNu begrijp ik dat je bier niet lekker vind. De meeste 13 jarigen vinden het nog niet lekker. Komt nog wel
En over die vrouwen opmerking.... Mijn vriendin is directrice van een groot Europees modellen bureau en believe me tijdens afterparties drinken die grietjes allemaal bier. Veel top modellen zijn oost-europees en daar lusten ze wel een biertje![]()
hahaha, wat een domme machopraat; van een niveau nog triester dan het VMBOquote:
Én op jouw avatar.quote:Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij zit ts nu te rukken op die reacties.
Welk merk? (belangrijk)quote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef destrovel het volgende:
Ik heb een IQ van 130 () en drink bier
![]()
Ben ik nu ook een domme boer?![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 21:42 schreef Jarold het volgende:
[..]
daar heb je het al, oost-europees --> geen geld --> goedkope drank
quote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef destrovel het volgende:
Ik heb een IQ van 130 () en drink bier
![]()
Ben ik nu ook een domme boer?![]()
Idd!quote:Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dan ben je reaguurder op Tweakers en doe je je avond besteden aan het modden van reactie's op de FP.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:14 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het gemiddelde oost-europese model meer geld vangt per uur dan jijOf ooit zult vangen....
Jij ook!quote:
Je kunt nu best uit de kast komen en zeggen dat je van mannen billetjes houdt hoor!quote:Op maandag 24 september 2007 22:44 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij ook te drinken!
Jij vieze bierdrinker!
En TS is tevens een stakker, want hij lust geen bier.quote:Op maandag 24 september 2007 22:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is homo want hij lust geen bier.
stoer, die paar nullen meer op een bankrekening; helaas zie je dat niet terug in de Dangraad of de BP stats.quote:Op maandag 24 september 2007 22:14 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het gemiddelde oost-europese model meer geld vangt per uur dan jijOf ooit zult vangen....
quote:Op maandag 24 september 2007 23:26 schreef WalterSobchak het volgende:
Je moet ook niet uit het flesje drinken dat je holmaatje net in zn poepgat heeft gehad! Dat is niet alleen vies, maar ook nog eens heul onhygiënisch.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef RainofDeath het volgende:
Homo
quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef TNA het volgende:
Potentieel bashtopic!
Mensen die zeggen dat Heineken en Palm even ranzig zijn
Mensen die Desperados lekker vinden![]()
Mensen die zeggen dat bierdrinkers een IQ van onder de 100 hebben
Idd. what a fag!quote:
Ja, dat dusquote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
So ?
SUKKEL.quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Okkie_ het volgende:
Dat niet. Hij mag zeggen wat ie vindt. Maar een permanente avatar met IK BEN HOMO lijkt me wel gepast.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:36 schreef Silentium het volgende:
TS moet een ban.
Helaas voor jou zul je nooit zo'n model kunnen scoren met je slappe gelul.quote:Op maandag 24 september 2007 23:29 schreef harrypiel het volgende:
[..]
stoer, die paar nullen meer op een bankrekening; helaas zie je dat niet terug in de Dangraad of de BP stats.
ik had het.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:51 schreef Lyzio het volgende:
Gek he, dat ineens iedereen een IQ van 130+ heeft
Je IQ verzuipen. Dát zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ik had het.....
maar dat bierdrinken he![]()
koesjie koesjie koesjiequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef roze-meisje het volgende:
ben 't met ts eens, hij bewijst zijn punt maar weer eens nu jullie hem voor homo uitschelden
Je voelt je nogal snel op je pik getrapt heh, gelijk maar voor de persoonlijke aanval gaan. Ik had toch wel wat meer realiteitszin verwacht. Een zwarte band kan je in bepaalde kringen praktisch letterlijk kopen (hench de term "belt factory"), maar voor het aantal kilo's dat je met bankdrukken pakt gaat daat verhaaltje niet op; die krijg je niet gratis bij een 6+ figure paycheck. Daar moet je gewoon kilo's voor wegdouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:06 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Helaas voor jou zul je nooit zo'n model kunnen scoren met je slappe gelul.
Dangraad is een Taekwando titel ?!?!? BP stats is een honkbal term......WTF bedoel je ?!?!?
Precies, en hetzelfde geld voor bierdiscussies, gewoon niet zeuren, zuipen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:21 schreef Dalamar het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat mensen die bier verafgoden en hun man-zijn kunnen bewijzen door vooral veel bier te drinken extreem zielig zijn.
Niet echt. Ik verbaas me gewoon over de onzin die uit jouw toetsenbord/hersenpan vloeit.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:16 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Je voelt je nogal snel op je pik getrapt heh, gelijk maar voor de persoonlijke aanval gaan. Ik had toch wel wat meer realiteitszin verwacht. Een zwarte band kan je in bepaalde kringen praktisch letterlijk kopen (hench de term "belt factory"), maar voor het aantal kilo's dat je met bankdrukken pakt gaat daat verhaaltje niet op; die krijg je niet gratis bij een 6+ figure paycheck. Daar moet je gewoon kilo's voor wegdouwen.
Wil jij dan soms beweren dat je, _omdat_ je een vette paycheck elke maand binnenhengelt, een hele rits andere attributen van jou automagisch meeverbetert? Here's a hint: Physician, heal thyself and follow your own advice.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:27 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Niet echt. Ik verbaas me gewoon over de onzin die uit jouw toetsenbord/hersenpan vloeit.....
http://www.riagg-rnw.nl/
Wellicht kunnen ze je daar verder helpen.
Alsof het zo'n model ook maar iets kan schelen hoeveel ze kan bankdrukkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:18 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Wil jij dan soms beweren dat je, _omdat_ je een vette paycheck elke maand binnenhengelt, een hele rits andere attributen van jou automagisch meeverbetert? Here's a hint: Physician, heal thyself and follow you own advice.
Le-zen!! Dat die twee dingen (die ik overigens gewoon als voorbeelden ter plekke uit mn mouw heb geschud) zo'n figuur bar weinig interesseert, wil niet zeggen dat die zaken die hem/haar _wel_ interesseren gratis en voor nop bij het maandelijkse loonstrookje meekomen omdat daar zo'n leuk stevig bedrag op staat. Blijkbaar is dat nogal tegen het zere been als daarop gewezen wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:26 schreef Biels het volgende:
Alsof het zo'n model ook maar iets kan schelen hoeveel ze kan bankdrukkenIk neem aan dat bij haar een sloot attributen al in orde zijn om sowieso die paycheck mogelijk te maken. Waarom zou ze dan in godsnaam ook nog eens een zwarte band moeten hebben.
"Ja, nee, het is wel leuk dat je een bijzonder goede voetballer bent, maar kun je ook geweldig schaken en een marslander in elkaar zetten?"
Ik begrijp echt geen ene tyfus van jouw reacties. TS had het erover dat alleen lelijke wijven bier drinken. Vervolgens meld ik dat op de afterparties van castings/pageants waar ik kom de meiden allemaal wel een biertje lusten.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Le-zen!! Dat die twee dingen (die ik overigens gewoon als voorbeelden ter plekke uit mn mouw heb geschud) zo'n figuur bar weinig interesseert, wil niet zeggen dat die zaken die hem/haar _wel_ interesseren gratis en voor nop bij het maandelijkse loonstrookje meekomen omdat daar zo'n leuk stevig bedrag op staat. Blijkbaar is dat nogal tegen het zere been als daarop gewezen wordt.
maar goed, back ontopic. Hoop alleen dat Busch in de gaten heeft dat hij een hoop heibel om niks loopt te trappen.
Maar wat ik nog het ergste vind, dat mensen die bier drinken zich meteen moeten verheven boven mensen die geen bier drinken en meteen van die dingen gaan zeggen als:quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Okkie_ het volgende:
lees die zin eens even en sla jezelf dan voor je oliedomme kopquote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef Okkie_ het volgende:
Gast, dan snap ik echt geen kanker van wat je nou precies wil zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Le-zen!! Dat die twee dingen (die ik overigens gewoon als voorbeelden ter plekke uit mn mouw heb geschud) zo'n figuur bar weinig interesseert, wil niet zeggen dat die zaken die hem/haar _wel_ interesseren gratis en voor nop bij het maandelijkse loonstrookje meekomen omdat daar zo'n leuk stevig bedrag op staat. Blijkbaar is dat nogal tegen het zere been als daarop gewezen wordt.
maar goed, back ontopic. Hoop alleen dat Busch in de gaten heeft dat hij een hoop heibel om niks loopt te trappen.
Zal ik het dan nog 1 keer in Jip-en-Janneke-taal uitleggen dan? We weten dat Busch graag patst met zn peso's en zn modelvrouwke. Tot zover geen probleem. Betekent dat ook dat hij op basis daarvan ook goed is in een hele lijst andere zaken? Nee, voor die zaken moet hij met als ieder ander persoon gewoon het vereiste niveau halen. Dat de 2 zaken die ik noemde hem bar weinig interesseren, ook geen probleem, alleen gaat hij blijkbaar wel over de zeik als op het schuingedrukte principe gewezen wordt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Gast, dan snap ik echt geen kanker van wat je nou precies wil zeggen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:06 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Zal ik het dan nog 1 keer in Jip-en-Janneke-taal uitleggen dan? We weten dat Busch graag patst met zn peso's en zn modelvrouwke. Tot zover geen probleem. Betekent dat ook dat hij op basis daarvan ook goed is in een hele lijst andere zaken? Nee, voor die zaken moet hij met als ieder ander persoon gewoon het vereiste niveau halen. Dat de 2 zaken die ik noemde hem bar weinig interesseren, ook geen probleem, alleen gaat hij blijkbaar wel over de zeik als op het schuingedrukte principe gewezen wordt.
Iets je met pikachu avatar te maken??quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:16 schreef DRNKnHGH het volgende:
Eens met TS
Sinds wanneer valt het aanhalen van een algemeen principe uit het leven onder de noemer "complete psycho"quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:19 schreef Buschetta het volgende: <snip leunstoel-spiegologen geblaat>
Sinds maandag 24 september 2007 @ 23:29.....quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt het aanhalen van een algemeen principe uit het leven onder de noemer "complete psycho"
Is er toen een nieuwe editie van de DSM uitgebracht of een baanbrekend artikel in de Journal of Clinical Psychology verschenen oid? Sigmund Freud op het internet uithangen is zooo 1999quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef Buschetta het volgende:
Sinds maandag 24 september 2007 @ 23:29.....
Haha, homoquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
WAT IS BIER GODVERDOMME TOCH RANZIG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat jullie er allemaal een dikke vette anale infectie van krijgen![]()
Ik hoop dat je sterft aan aids wanneer je in je reet word geneukt, oftewijl homo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
WAT IS BIER GODVERDOMME TOCH RANZIG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat jullie er allemaal een dikke vette anale infectie van krijgen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef roze-meisje het volgende:
ben 't met ts eens, hij bewijst zijn punt maar weer eens nu jullie hem voor homo uitschelden
quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef remlof het volgende:
Je hebt zeker ook problemen met je seksualiteit? auto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |