Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef Razor21 het volgende:
Volgens de website zou je deze binnen enkele weken moeten krijgen, hij is geboren op 4 september.
Dat gaat je niks kostenquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef Razor21 het volgende:
Ik bel net even naar de belastingdienst wil namelijk weten wanneer ik het sofinummer van mijn zoontje ontvang.
Volgens de website zou je deze binnen enkele weken moeten krijgen, hij is geboren op 4 september.
Dus ik bel op een gegeven moment deed ik optie 1 voor aanvraag sofinummer / iban60.
Daarna moest ik mijn sofinummer intoetsen zegt de computer dit :
Bedankt voor uw bestelling u ontvangt binnen 10 dagen uw bestelling.
WTF ik heb niets besteld en wat gaat mij dit kosten.Ik wil gewoon een medewerker spreken.
Sta trouwens nu in de wacht.
Klacht : Bestelling geplaatst nadat ik mijn sofinummer intoetste![]()
![]()
![]()
Vroeg of laat komen ze er toch wel achter en dan wordt ie helemaal uitgekleed.quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef mcintosh het volgende:
Ja tuurlijk, stel je zoontje zo snel mogelijk onder toezicht van de grijpgrage regering joh
Paranoia anyone?quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef mcintosh het volgende:
Ja tuurlijk, stel je zoontje zo snel mogelijk onder toezicht van de grijpgrage regering joh
Kreeg je dat niet automatisch thuisgestuurd op je 16de of zo? Ik weet nog dat ik het kreeg en toen helemaal blij was. Ik heb het nummer zelfs uit mijn hoofd geleerd, weet het nu nog zo op te noemen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef erikkll het volgende:
ik kreeg m'n sofi nummer toen het nog niet bsn heette gewoon op m'n 12e![]()
Zijn kind zal waarschijnlijk binnen tien werkdagen een chip geinjecteerd krijgen waarna men op een later tijdstip z'n organen zal stelen.quote:
nee, 12e. Want dan mag je voor het eerst officieel werken. folders bezorgen enzoquote:Op maandag 24 september 2007 23:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kreeg je dat niet automatisch thuisgestuurd op je 16de of zo? Ik weet nog dat ik het kreeg en toen helemaal blij was. Ik heb het nummer zelfs uit mijn hoofd geleerd, weet het nu nog zo op te noemen.
Om je vrienden/familie mee te pesten, of als rouw-enveloppe gebruikenquote:Op maandag 24 september 2007 19:55 schreef donroyco het volgende:
Misschien een gratis blauwe enveloppensetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |