quote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer rijden er tussen lelystad en almere treinen?
hehe ja dat schijnt ook goed te werkenquote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef TijnIIE het volgende:
Gegronde klacht, zolang de spoorlijn hier nog niet is doorgetrokken naar Zwolle, kan 1 helmjosti half Flevoland ontregelen.
Rijd dan van de Ketelbrug af!![]()
Daar heb je veel als je richting Amsterdam moetquote:Op maandag 24 september 2007 18:57 schreef TijnIIE het volgende:
Gegronde klacht, zolang de spoorlijn hier nog niet is doorgetrokken naar Zwolle, kan 1 helmjosti half Flevoland ontregelen.
Rijd dan van de Ketelbrug af!![]()
Hoe weet jij dat het er maar één is?quote:Op maandag 24 september 2007 19:05 schreef G3rtjuh het volgende:
- de nabestaande
1988quote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
sinds wanneer rijden er tussen lelystad en almere treinen?
Omdat ik een 'n' vergat in te drukken.quote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef MREn het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het er maar één is?
Ohnoez! Hij is dus nog levend!quote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef Razor21 het volgende:
[i]Sterf aan de persoon die vannochtend waarschijnlijk voor de trein is gesprongen.![]()
Dat heet toch een schaamstreek?quote:Op maandag 24 september 2007 20:13 schreef Ici-Paris het volgende:
ja laatst ook al tussen assen en beilen! kutstreek is dat!
Ja inderdaad, ik zou er ook niet willen wonen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:13 schreef Ici-Paris het volgende:
ja laatst ook al tussen assen en beilen! kutstreek is dat!
Denk je nou echt dat die gast dat gaat doen als dat gebeurt? Ik denk eerder dat hij/zij dan meteen weer het spoor op zoekt. Zo zou ik het wel doen tenminste.quote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef Razor21 het volgende:
Ik hoop echt dat voor die persoon dat hij ervoor is gesprongen, maar dat de trein alleen over zijn benen is gereden en dat je nu de rest van je leven in een stoel mag zitten![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef Synthesist het volgende:
Toch wel moedig van iemand om voor zo'n trein te springen
Daar moet je respect voor hebben. Een paar pillen nemen is zo slapjes, polsen doorsnijden geeft zo'n rommel in je huis
Je bent boos op de maatschappij, dus de mensen uit jou omgeving zullen weten ook dat jij voor die trein springt, ook al is het ironisch genoeg maar een vertragingkje.
Dat lijkt me alvast geregeld.quote:Op maandag 24 september 2007 18:54 schreef Razor21 het volgende:
Sterf aan de persoon die vannochtend waarschijnlijk voor de trein is gesprongen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |