Stempelen met grote vormen is ook wel gaaf (wederom met een goedkoop stempeltje die je zelf kan fabriceren)quote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef NoralyZ het volgende:
Je ziet nu ook overal van die muurstickers. Veel verschillende vormen en kleuren en dus geen 'gedoe' met verf (maar ik weet niet of je voor het verven gaat omdat je dat leuk vindt om te doen, of dat je gewoon een opgevrolijkte muur wil hebben).
Paar links:
http://www.whatisblik.com
http://www.101woonstickers.nl
http://www.zuuz.nl
als je wat googlet en zo vind je er nog veel meer
Moet natuurlijk niet teveel werk kosten hequote:Op maandag 24 september 2007 17:30 schreef McNasty het volgende:
Is sponzen misschien een idee? Daar krijg je een wat 'subtielere' kleur van
Het is veel minder werk dan de hele muur overschilderen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet natuurlijk niet teveel werk kosten he![]()
Maar ik wilde niet de hele muurquote:Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef McNasty het volgende:
[..]
Het is veel minder werk dan de hele muur overschilderen.
Oh das ook wel heel mooi. Misschien daar maar eens naar gaan kijken.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
VT wonen heeft hele mooie glimmende muurverven! Volgens mij kan dat wel heel mooi zijn bij dat rood. Ze hebben Goud, Feest (tussen goud en brons in), Brons en Zilver als ik het goed heb.
Die Mickey hangt boven Mikael zijn speeltafel en hij vind hem helemaal geweldig. Dus die laat ik lekker hangen al is het omdat mijn kind daar helemaal blij van word.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Eigenlijk hè?
Zou ik Mickey er rap afhalen.
En dan leuk iets met wit doen inderdaad
Of overbehangen met gewoon heel wat anders.
Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wilquote:Op woensdag 26 september 2007 10:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Die Mickey hangt boven Mikael zijn speeltafel en hij vind hem helemaal geweldig. Dus die laat ik lekker hangen al is het omdat mijn kind daar helemaal blij van word.
Haha maar verder zijn kinderen wel hele leuk hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik geen kinderen wil![]()
Succes met behangen! Er is veel leuks te krijgen tegenwoordig.
Ja, gooi het gewoon op het bevorderen van zijn zelfstandigheid en zoquote:Op woensdag 26 september 2007 12:09 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Haha maar verder zijn kinderen wel hele leuk hoor.
Maar ik ga straks ff met mijn ma rondje gamma en praxis enzo doen. Kijken naar ander behang. Heb maar 3 rollen nodig dus das nog wel te doen![]()
En dan heel misschien dat Mickey toch verkrassen moet naar Mikael zijn kamerMoet Mikael daar maar gelukkig zijn
![]()
Heb op de limegroene muur twee witte banen gemaakt, onderste is 30 cm en die daarboven is 15 cm. Breekt heerlijk en geeft best wel wat 'lucht'. Kan me voorstellen dat dat 'luchtgevende' effect op een donkerrode muur nog wel sterker zal zijn!quote:Op dinsdag 25 september 2007 01:05 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Tvp.. Heb ook een limegroene slaapkamermuur waar ik 'iets' mee wil doen.
Ja het is echt voor mijn gevoel zoveel groter nu. En dat is wel een lekker gevoel zo de ruimte hebben.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel mooi geworden hoor.De kamer lijjkt nu vast ook groter, nu de muur niet meer rood is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |