Bij jouw welquote:Op zondag 30 september 2007 17:20 schreef Blawh het volgende:
Dankje jongens, wat een spanning. Bij en na die penalty vloog mijn hartslag boven de 200 volgens mij.
Maar 3 punten!
quote:Op zondag 30 september 2007 18:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij jouw wel!
Toch een leuke overwinning![]()
Kon je echt rustig blijven toen met die penalty Incolumis? Ik werd helemaal gek.quote:Op zondag 30 september 2007 18:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb Incolumnis ook nog wel gezien met zn PDA
Ik ook.quote:
lol zwaai dan de volgende keer manquote:Op zondag 30 september 2007 18:36 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb Incolumnis ook nog wel gezien met zn PDA
Ik kan zwaaien wat ik wil, maar je vindt me toch nietquote:Op zondag 30 september 2007 18:55 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lol zwaai dan de volgende keer man
nou er was eerst wat twijfel of het een penalty was of een schwalbe, het leek of van egmond die kaart aan v/d berg gaf (dacht ik dat hij het was die viel), maar vervolgens wees hij naar de stip. maar ja ik bleef redelijk rustig, ben sowieso wel een nuchtere tukker, ook zelfs na een halve liter bierquote:Op zondag 30 september 2007 18:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kon je echt rustig blijven toen met die penalty Incolumnis? Ik werd helemaal gek.
Was gewoon een domme actie van de keeper en een zuivere overtreding. Gebeurde pal voor mijn neus. Wat was die keeper onzeker trouwens, kon me niet voorstellen dat hij de beste speler van het afgelopen jeugdwk was en al bij de nationale selectie van Argentinië zit.quote:Op zondag 30 september 2007 18:57 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou er was eerst wat twijfel of het een penalty was of een schwalbe, het leek of van egmond die kaart aan b/d berg gaf (dacht ik dat hij het was die viel), maar vervolgens wees hij naar de stip. maar ja ik bleef redelijk rustig, ben sowieso wel een nuchtere tukker, ook zelfs na een halve liter bier
Ik kopieerde het van Damzkieee, goed excuus toch?quote:Op zondag 30 september 2007 19:18 schreef Incolumis het volgende:
en haal die verdomde N eens weg in mijn naam!![]()
Jij ook met AFCAquote:Op zondag 30 september 2007 19:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd jongens! Ik had er al vertrouwen in en het is uitgekomen. Geweldige prestatie. Ik ben trots op HAFC
NEE!quote:Op zondag 30 september 2007 19:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kopieerde het van Damzkieee, goed excuus toch?
nee ik doe niks met gokken, ik druk gewoon een knopje in dat er een penalty gegeven wordt of niet. aangezien ik het nog niet zeker wist heb ik het niet gedaan, maar 5 seconden later wel, dus geen man overboordquote:Op zondag 30 september 2007 19:22 schreef Damzkieee het volgende:
Maareh, moest je nu niet snel de odds aanpassen toen de pingel gegeven werd?
Maar op jouw input worden wel odds aangepast neem ik aan tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 30 september 2007 19:31 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee ik doe niks met gokken, ik druk gewoon een knopje in dat er een penalty gegeven wordt of niet. aangezien ik het nog niet zeker wist heb ik het niet gedaan, maar 5 seconden later wel, dus geen man overboord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |