Geen idee, spierblessure. Met een beetje pech mis je hem wel een maand ofzo, met spierblessures weet je het nooit. Dealemans is gewoon totaal geen back, van mijn part hadden ze Rudy Jansen in de zomer transfervrij opgehaald. Die kon je zowel centraal als rechtsback neerzetten, ipv daarvan halen ze nu misschien Rahim. Niet echt lekker snel gehandeld dus.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ai, hele slechte zaak
Is hij ernstig geblesseerd? Van Daelemans ben ik niet kapot. Erg zonde dit.
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij hebben nog wel een rechtsback over voor jullie![]()
Hij is zeker beter dan Daelemans. Van mij mag hij zo naar jullie toequote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.
Nu jullie nog winnen dit weekend en een nederlaag van ons morgen is totaal geen ramp.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Excelsior en Sparta staan achter
Wij winnen morgen wel. Jullie hoeven morgen helemaal niet te verliezen. Ik heb vertrouwen in een goede afloop morgen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu jullie nog winnen dit weekend en een nederlaag van ons morgen is totaal geen ramp.
Het is wel een moeilijke naam he.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:32 schreef Blawh het volgende:
Van mij mag hij komen, beter dan Dealemans.
Laat hem eerst zijn tegenstander maar uitschakelenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wel een moeilijke naam he.
Gewoon morgen volledig achter die jongen staan en hem steunen, dat kan hij absoluut gebruiken in zijn eerste basisplaats van het seizoen. Dat 'ie geen rechtsback is, is duidelijk, maar kennelijk zijn er geen betere opties mogelijk. Daelemans is in ieder geval iemand die nog eens op doel durft te schieten.
Daelemans.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:11 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is wel een moeilijke naam he.
Gewoon morgen volledig achter die jongen staan en hem steunen, dat kan hij absoluut gebruiken in zijn eerste basisplaats van het seizoen. Dat 'ie geen rechtsback is, is duidelijk, maar kennelijk zijn er geen betere opties mogelijk. Daelemans is in ieder geval iemand die nog eens op doel durft te schieten.
Waarom was dat eigenlijk? De enige die wmb de wél uitgefloten mag worden is Ricky. Maar goed, die is enorm populair bij jullie, dus dat zal niet snel gebeuren. Dan moet ik dat maar doen als ik langskomquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daelemans.
En natuurlijk ga ik achter die jongen staan, ik fluit echt niemand in het Heracles shirt uit. Weet je hoe pissed ik was toen publiek Quansah uitfloot toen tegen Feyenoord?![]()
Als ik me niet vergis kwam dat gefluit maar uit één hoek, en daar zal ik verder maar niks negatiefs over zeggenquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:16 schreef Blawh het volgende:
Daelemans.
En natuurlijk ga ik achter die jongen staan, ik fluit echt niemand in het Heracles shirt uit. Weet je hoe pissed ik was toen publiek Quansah uitfloot toen tegen Feyenoord?![]()
Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waarom was dat eigenlijk? De enige die wmb de wél uitgefloten mag worden is Ricky. Maar goed, die is enorm populair bij jullie, dus dat zal niet snel gebeuren. Dan moet ik dat maar doen als ik langskom![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kwam dat gefluit maar uit één hoek, en daar zal ik verder maar niks negatiefs over zeggen![]()
Ah ok. Ik dacht dat hij misschien wat geroepen had over de club ofzo. Maar dat kon ik me al niet voorstellen, aangezien het een rustige, sympathieke jongen is.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:20 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij zat niet in de wedstrijd en was aan het pingelen op de helft zonder dat er rugdekking was. Hij verloor de bal en we kwamen 1-0 achter. Bijna iedereen floot hem uit, Kwame was er helemaal stuk van en moest in de rust gewisseld worden daarom.
Kan door je overmatig smiley-gebruik niet helemaal achterhalen wat je hier nu mee bedoelt.quote:
Ooow, ik dacht dat het bij jullie groepje (Bovenaan P toch) vandaan kwam en dat je maar niks negatiefs over jezelf wou zeggen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Kan door je overmatig smiley-gebruik niet helemaal achterhalen wat je hier nu mee bedoelt.
Wat ik bedoel is, dat Q zonder twijfel dé sfeermakers van het stadion zijn en daarom terecht respect krijgen en verdienen, maar tegelijkertijd zit er ook wel het domste volk van Almelo tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |