Tot bloedens toe,quote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als ik dat wou, dan was dat al wel gebeurd
Hmm, opzich ook best een plan. Even op Hoi_Piepeloi inpraten dat ze daadwerkelijk met hem meegaat.quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef trancethrust het volgende:
Het punt is dus dat Hoi_Piepeloi die gozer wel ziet zitten en dat mcDavid, BabblingBrook, en Paramnesia de technieken die meneer gaat gebruiken gaan documenteren en analyseren om zo beter te scoren bij andere maagden?
Genoeg maaden op Fok. Voornamelijk mannen, maar who cares!quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef trancethrust het volgende:
Het punt is dus dat Hoi_Piepeloi die gozer wel ziet zitten en dat mcDavid, BabblingBrook, en Paramnesia de technieken die meneer gaat gebruiken gaan documenteren en analyseren om zo beter te scoren bij andere maagden?
mag niet meer van meneer remlofquote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef Blight het volgende:
Tijd voor een Pwny topic.
Je zou zelf nieteens in de buurt van rotterdam durven komen op desbetreffende tijdstip, dus gebruik die grote bek nou maar gewoon om te vreten.quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Pwny het volgende:
Bwehehe ja wel video's maken ik wil wel zien hoe mcdavid afgetuigd word door een balazerde masseur![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 17:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je zou zelf nieteens in de buurt van rotterdam durven komen op desbetreffende tijdstip, dus gebruik die grote bek nou maar gewoon om te vreten.
Bedankt dat je denkt dat ik maagd benquote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Ladidadida het volgende:
Genoeg maagden op Fok. Voornamelijk mannen, maar who cares!
uhuquote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef trancethrust het volgende:
Het punt is dus dat Hoi_Piepeloi die gozer wel ziet zitten
quote:en dat mcDavid, BabblingBrook, en Paramnesia de technieken die meneer gaat gebruiken gaan documenteren en analyseren om zo beter te scoren bij andere maagden?
foto's en filmpjes maken, en die naar hem e-mailen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:43 schreef Pwny het volgende:
MAar wat gaan jullie nou doen eignelijk bij die gast precies ?
Nou zich laten masseren natuurlijks!quote:Op maandag 24 september 2007 17:43 schreef Pwny het volgende:
MAar wat gaan jullie nou doen eignelijk bij die gast precies ?
Ja okee maar ga je hem ermee confronteren met lieve vragenquote:Op maandag 24 september 2007 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
foto's en filmpjes maken, en die naar hem e-mailen.
HAAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op maandag 24 september 2007 17:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou zich laten masseren natuurlijks!
![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 17:50 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ja okee maar ga je hem ermee confronteren met lieve vragen
zo ja wat voor vragen
of ga je laf van een afstndje foto's maken ?
Ja okee maar watquote:Op maandag 24 september 2007 17:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik wil wel op hem afstappen en een paar leuke vraagjes stellen.Zeg maar Willibrord Ferquin stylow.
Als ik alleen op hem afstap:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |