Ik denk dat dokter x nog steeds maagd is. En gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:06 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dan nog zou hij prob geen klanten hebben. Vraag me af hoeveel hij er al gehad heeft
We kunnen in dat geval anders ook Doktor X even inwendig voorbereiden op zijn ontmaagding?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dokter x nog steeds maagd is. En gelukkig maar.
Zolang hij geen nakomelingen produceert is het goedquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:08 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat dokter x nog steeds maagd is. En gelukkig maar.
Whahah iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zolang hij geen nakomelingen produceert is het goed.
Als Hoi_Piepeloi "LAAT ME LOS" roept, en dat doet hij niet, dan is er weinig vrijwilligs aan hoor!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Chinless het volgende:
Hoop alleen dat er morgen niets gebeurd... wie zeg dat de masseur alleen komt?
Daarbij zal er, als er wat gebeurd de politie ook weinig kunnen doen omdat alles vrijwillig gebeurd. Daarbij is Hoi_Piepeloi ouder dan 16 enzow. dus het is ook deels haar eigen verantwoordelijkheid.
Spiegeltje klonk leuker dan 'LAAT ME LOS'quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:27 schreef mcDavid het volgende:
Als Hoi_Piepeloi "LAAT ME LOS" roept, en dat doet hij niet, dan is er weinig vrijwilligs aan hoor!
7 toch?quote:Ohja en we zijn zelf met een man of 8.
Er is toch wel afgesproken op een openbare plek mag ik hopen? En dat de rest in de buurt is voor het geval dat?quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:22 schreef Chinless het volgende:
Hoop alleen dat er morgen niets gebeurd... wie zeg dat de masseur alleen komt?
Daarbij zal er, als er wat gebeurd de politie ook weinig kunnen doen omdat alles vrijwillig gebeurd. Daarbij is Hoi_Piepeloi ouder dan 16 enzow. dus het is ook deels haar eigen verantwoordelijkheid.
nee joh! Ze springt zo snel mogelijk bij hem in de auto! En wij blijven een flink end uit de buurt!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is toch wel afgesproken op een openbare plek mag ik hopen? En dat de rest in de buurt is voor het geval dat?
Als dat zo zou zijn zouden jullie allemaal je balletjes kwijt zijnquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
nee joh! Ze springt zo snel mogelijk bij hem in de auto! En wij blijven een flink end uit de buurt!
Komop hee
spuit hónderdelf inmiddels.
Ik lees alleen dat vanavond per msn de details doorgesproken gaan wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee joh! Ze springt zo snel mogelijk bij hem in de auto! En wij blijven een flink end uit de buurt!
Komop hee
spuit hónderdelf inmiddels.
de laatste puntjes op de i, that isquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik lees alleen dat vanavond per msn de details doorgesproken gaan worden
Ok, ik ga er van uit dat jullie geen onnodige risico's nemen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de laatste puntjes op de i, that is
Uiteraard regelen we condooms voor Hoi_Piepeloi.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ga er van uit dat jullie geen onnodige risico's nemen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2007 16:12 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zolang hij geen nakomelingen produceert is het goed.
precies mijn gedachtes...quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ga er van uit dat jullie geen onnodige risico's nemen.
En glijmiddel.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Uiteraard regelen we condooms voor Hoi_Piepeloi. [afbeelding]
Heb zelf!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:46 schreef mcDavid het volgende:
Uiteraard regelen we condooms voor Hoi_Piepeloi. [afbeelding]
Nou wow, € 1,90quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar hij moet dus wel een treinkaartje kopen.![]()
Teringquote:
Brangt hij je niet thuis dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |