quote:Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef bas-beest het volgende:
en speciaal hiervoor maak je een nieuwe kloon/nieuw account aan?
quote:Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef bas-beest het volgende:
en speciaal hiervoor maak je een nieuwe kloon/nieuw account aan?
Het is sowieso absurd dat aan de vermissing van dit kind zo buitenproportioneel veel aandacht wordt geschonken. Er worden veel meer kinderen vermist, die zijn niet meer of minder belangrijk.quote:Op maandag 24 september 2007 14:47 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Tis inderdaad knettererg, maar jezus, vertel ons alleen de uitslag of echt interessante dingen.... Geen berichten dat de vader niet de biologische vader is etc. WTF hebben we daar nu weer aan?
QFT.quote:Op maandag 24 september 2007 15:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is sowieso absurd dat aan de vermissing van dit kind zo buitenproportioneel veel aandacht wordt geschonken. Er worden veel meer kinderen vermist, die zijn niet meer of minder belangrijk.
je weet heel goed wat ik bedoel...quote:
ik ga dan je dochtertje meenemen in in mijn kelder verstoppen, krijg ik ook wat famequote:Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ga mijn dochtertje zometeen achterlaten op de markt. Ik ga mijn 3 months of fame claimen.
Of serieus leg het ff uit? Is er iemand anders dan die hetzelfde heeft gepost?quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef bas-beest het volgende:
[..]
je weet heel goed wat ik bedoel...
Even je quote gefixtquote:Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef wise het volgende:
ik hoop dat ze snel (al dan niet dood) teruggevonden wordt. Zijn we gelijk van het gezeik af.
Ja maar dit is een blanke met rijke ouders.quote:Op maandag 24 september 2007 15:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het is sowieso absurd dat aan de vermissing van dit kind zo buitenproportioneel veel aandacht wordt geschonken. Er worden veel meer kinderen vermist, die zijn niet meer of minder belangrijk.
Of je niet mag zeggen gek te worden van die aandacht die eraan gegeven wordt... Nog even en de MSN-pubers komen weer met een 'Zet 'Save Maddie' in je msn-naam om de familie te steunen-blabla.'quote:Op maandag 24 september 2007 18:35 schreef Ego8 het volgende:
Op hyves was ik lid geworden van een hyve die zei deze onzin overdreven te vinden, maar vrijwel direct kwamen er klachten van die fervente Maddie-supporters en moraalridders en is de hyve verwijderd.
Mensen, kom op! Die aandacht is nergens voor nodig. Tuurlijk klote dat ze vermist is, maar al die aandacht, f*ck op!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |