Nope, dat lukt me echt niet.. maar het gaat natuurlijk ook wat je overdag doet... En ik ben gewend om flink te eten.. Ik vind het echt moeilijk om te minderen.... Ik heb daarna nog altijd honger als ik minder eet en dan ga ik 'zoeken' en da's niet gezondquote:Op dinsdag 1 april 2008 20:04 schreef draculettetje het volgende:
ik heb vaak echt teveel!
da's waar, het zoeken op zich ken ik wel, in principe ben ik echt een snoeperd!quote:Op dinsdag 1 april 2008 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, dat lukt me echt niet.. maar het gaat natuurlijk ook wat je overdag doet... En ik ben gewend om flink te eten.. Ik vind het echt moeilijk om te minderen.... Ik heb daarna nog altijd honger als ik minder eet en dan ga ik 'zoeken' en da's niet gezond
dat zegt ze ook toch? en als je dan toch wil snoepen fruit is dan ook weer beter, al is dat wel weer afhankelijk van wel fruit dacht ikquote:Op woensdag 2 april 2008 09:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zie er ook niet veel kwaad in als je met het avondeten gewoon wat meer eet, zodat je iig niet in de loop van de avond weer trek krijgtbeter een aardappel en wat groente meer dan snoepen lijkt me
Ja ik weet dat ze dat zegtquote:Op woensdag 2 april 2008 15:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zegt ze ook toch? en als je dan toch wil snoepen fruit is dan ook weer beter, al is dat wel weer afhankelijk van wel fruit dacht ik
aha vandaar! dank!quote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze dat zegtWild ehet gewoon ff bevestigen.
soms 3 dagen achter elkaar dan 3 weken niet etcquote:Op donderdag 3 april 2008 20:13 schreef draculettetje het volgende:
hihi hoe vaak ga jij dan op de weegschaal staan
ik 1x in de week gewoon anders wil ik de kilo's er wel afkijken
ha ha ja ik sta er alleen elke week op als ik weer eens sonja volg anders ook niet hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 20:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
soms 3 dagen achter elkaar dan 3 weken niet etc
maar het begin is er (weer)!quote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef Moppie_1974 het volgende:
Het streng zijn is wel beloond.
Vandaag weer een week erop zitten en 3 kilootjes kwijt.
Nog 4 en dan voel ik me alweer helemaal happy.
(maar dan ben ik er officieel nog niet helemaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |