Het doelsaldo van Ajax is 18-6, dat van PSV 12-0. Als je dat uitrekent is het best wel hetzelfdequote:Op maandag 24 september 2007 16:44 schreef McFearless het volgende:
Volgens mij gaat het erom dat Ajax meer doelpunten heeft gemaakt. Of ligt dat aan mij?
Dat is waar, maar de telegraaf zelf is ook al een vot.quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef TNA het volgende:
[..]
De Telegraaf is geen probleem, deze mensen die 'm lezen des te meer
Misschien begrijp je mijn post als je 'm nog een keer lees.quote:Op maandag 24 september 2007 16:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Het doelsaldo van Ajax is 18-6, dat van PSV 12-0. Als je dat uitrekent is het best wel hetzelfdeIk neem aan dat ze het daarop baseren.
Ik begrijp je post nu ik je ondertitel heb gezienquote:Op maandag 24 september 2007 18:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
Misschien begrijp je mijn post als je 'm nog een keer lees.
Klagen over de krant die alleen maar aandacht heeft voor Ajax, PSV, Feyenoord en AZ omdat ze toevallig 1 foutje maken.quote:Op maandag 24 september 2007 14:02 schreef steefbleeker het volgende:
Na een weekendje voetballen staat Ajax bovenaan! Maar niet volgens de Telegraaf!
Jaja, ik weet dat het alleen op alfabet is
http://telegraaf-i.telegr(...)0070924_1/pagina.php
Klacht: Telegraaf
Sterk zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 19:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik begrijp je post nu ik je ondertitel heb gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |