abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 20:36:59 #26
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53442419
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:41 schreef PartyCrasher het volgende:

[..]

Herstel: Kapot probeerde te maken...

Hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=2IwIRNM5noY

Super hoe die jongen zich had voorbereid en hoe hij zich sterk hield.
Omg, @ 03:50 .. Wat een 'aparte' manier van interviewen heeft die man.
pi_53442781
quote:

[..]

All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_53444511
O'Reilly
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53446809
quote:

[..]

Voorbereid of niet, ik had die man ter plekke op zn bek geslagen. Wat een lef heeft die teringlijer zeg, ongelofelijk.
What Would Goku Do
pi_53455305
Bill O'rielly is er achter gekomen dat zwarte mensen ook restaurants kunnen hebben!
quote:
O'Reilly has learned that black people own and run restaurants too! And, despite what you might think, those restaurants are exactly like restaurants run by white people, with tables and chairs, and food, and everything:

O'REILLY: "And I couldn't get over the fact that there was no difference between Sylvia's restaurant and any other restaurant in New York City. I mean, it was exactly the same, even though it's run by blacks, primarily black patronship. It was the same, and that's really what this society's all about now here in the U.S.A."
quote:
O'Reilly was also pleasantly surprised to find that black people can exist outside of rap videos, with all of their "M-Fer this, M-Fer that." Turns out, some black people can sit down and eat in a restaurant without yelling obscenities—just like white people!

O'REILLY: There wasn't one person in Sylvia's who was screaming, "M-Fer, I want more iced tea."

WILLIAMS: Please--

O'REILLY: You know, I mean, everybody was -- it was like going into an Italian restaurant in an all-white suburb in the sense of people were sitting there, and they were ordering and having fun. And there wasn't any kind of craziness at all.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:47:35 #31
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53457171
Bill O'Reilly is het slag Amerikanen dat het land beter kwijt dan rijk kan zijn. Ultra-rechts en een Bush aanhanger. Leuke is echter dat hij de laatste tijd steeds meer tegengas krijgt van mensen die zijn geraaskal niet meer pikken en hem op zijn sterkste punt - discussie - aanvallen en zelfs voor lul zetten.

Fox News Geraldo Rivera geeft O'Reilly lik op stuk.

Stephan Colbert (acteur) persifleert Bill O'Reilly die maar geen vat op hem krijgt.

Bill O'Reilly wordt door David Letterman voor paal gezet.
verpachten & verpachten
pi_53458487
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:36 schreef Floripas het volgende:

[..]

http://mediamatters.org/items/200709210007

Klacht: wat is Bill O'Reilly toch ook een gore racist.
O'Reilly is rechts, maar dan ook nog van dat ordinaire rechts. Die domme stukjes vol arbeidersnijd die je in Nederland vooral bij Rob Hoogland en Kees Lunshof tegenkomt.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:00:29 #33
130955 Floripas
Blast from the past
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:01:30 #34
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_53459209
O'Reilly houd gewoon van aandacht en brengt op zijn manier veel onderwerpen ter sprake wat dan wel weer goed is, afgezien daarvan is het gewoon een lamlul.
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
pi_53459509
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:01 schreef felic. het volgende:
O'Reilly houd gewoon van aandacht en brengt op zijn manier veel onderwerpen ter sprake wat dan wel weer goed is, afgezien daarvan is het gewoon een lamlul.
DIe man heeft gewoon ontzettend veel negatieve energie in zich. Als je links bent ga je dan normaal gesproken vechten voor de walvis, als je rechts bent in Irak. Maar geef dat soort mensen geen podium, of ze nu O'Reilly, Coulter, Van Dam, Hoogland of Wouter van Eck heten.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:14:11 #36
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53459537
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

DIe man heeft gewoon ontzettend veel negatieve energie in zich. Als je links bent ga je dan normaal gesproken vechten voor de walvis, als je rechts bent in Irak. Maar geef dat soort mensen geen podium, of ze nu O'Reilly, Coulter, Van Dam, Hoogland of Wouter van Eck heten.
Volledig mee eens. Coulter is helemaal wanstaltig.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:20:24 #37
148619 felic.
Kaal of Kammen?
pi_53459673
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:13 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Jaaa oke. Ik denk dat het vooral onderhoudende entertainment is maar teveel amerikanen geloven alles wat ze zien op tv. Ofzo.

Was dat een goede reply op jouw post of sloeg 'ie nergens op, ik weet het niet Bill O'reilly geeft zich zelden gewonnen...het is gewoon een lamlul.
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:13:59 #38
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_53461006
Maddox heeft ook ooit een mooi stukje over hem geschreven.
Are these the nazis, Walter?
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:26:35 #39
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53461316
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:13 schreef WalterSobchak het volgende:
Maddox heeft ook ooit een mooi stukje over hem geschreven.
Woont Maddox in Salt Lake City?
pi_53461387
Bill is een held.
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:29:16 #41
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_53461389
in 2004 wel in elk geval..
Are these the nazis, Walter?
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:54:23 #42
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53461994
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:29 schreef Beauregard het volgende:
Bill is een held.
Je leest heel zo'n topic door een besluit vervolgens dat hij ee held is?
Dat moet je me toch eens nader toelichten.
pi_53462363
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je leest heel zo'n topic door een besluit vervolgens dat hij ee held is?
Dat moet je me toch eens nader toelichten.
Ik heb dit topic niet eens doorgelezen, maar ik ken zijn persoontje.

Ik begrijp dat ie bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt met zijn manier van "journalistiek", maar zo moet je dit figuur ook niet zien. Bill O'Reilly is een volledig subjectieve journalist, wat natuurlijk klinkt als een enorme contradictie. Maar dat maakt die man voor mij juist een held. Hij weet iedereen op de kast te krijgen met zijn vaak krankzinnige en onbeargumenteerde uitspraken.

Let wel, ik zeg niet dat ik het eens ben met de dingen die hij zegt, of soms schreeuwt. Maar qua entertainmentwaarde scoort ie bij mij hoog.
pi_53462537
Oh, en ik heb nu trouwens even het artikel in de OP doorgelezen. Maar waarom heeft dit topic bestaansrecht? Serieus. Jij beticht Bill O'Reilly er van een racist te zijn n.a.v. het artikel in de OP, maar dan mag jij me toch echt eens gaan aanwijzen waar hij precies racistische uitlatingen doet.

Mijn interpretatie van het artikel is dat Bill een amusante conversatie heeft met een andere heer, waarin het punt vooral is dat de Afro-Amerikaanse gemeenschap lang niet in z'n geheel strookt met de stereotype beelden die uitgedragen worden in bijvoorbeeld de hiphopcultuur. Maar de beste man had daar geen weet van en spreekt zijn verbazing uit. Niets mis mee toch?
pi_53462539
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:09 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ik heb dit topic niet eens doorgelezen, maar ik ken zijn persoontje.

Ik begrijp dat ie bij veel mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt met zijn manier van "journalistiek", maar zo moet je dit figuur ook niet zien. Bill O'Reilly is een volledig subjectieve journalist, wat natuurlijk klinkt als een enorme contradictie. Maar dat maakt die man voor mij juist een held. Hij weet iedereen op de kast te krijgen met zijn vaak krankzinnige en onbeargumenteerde uitspraken.

Let wel, ik zeg niet dat ik het eens ben met de dingen die hij zegt, of soms schreeuwt. Maar qua entertainmentwaarde scoort ie bij mij hoog.
O'Reilly lijdt aan het Geenstijl-syndroom. Hij gaat aan zijn eigen provocaties ten onder.
pi_53462586
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:16 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

O'Reilly lijdt aan het Geenstijl-syndroom. Hij gaat aan zijn eigen provocaties ten onder.
Eh, nee. O'Reilly gaat niet ten onder.

Of kom maar met een bronnetje die het tegendeel bewijst.
pi_53462686
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:18 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Eh, nee. O'Reilly gaat niet ten onder.

Of kom maar met een bronnetje die het tegendeel bewijst.
De mate waarin hij serieus genomen wordt. Waar is de scherpe en vinnige O'Reilly gebleven die hij ooit was?
pi_53462829
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:21 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

De mate waarin hij serieus genomen wordt. Waar is de scherpe en vinnige O'Reilly gebleven die hij ooit was?
Oh, op die manier. Mja, daar moet ik je wel gelijk in geven. 't Is voor mij ook meer een cultheld dan een held, hoor.
pi_53463328
Wat een vervelende man is hij. Mensen woorden in de mond leggen, heel zwart-wit wereldbeeld en laat mensen niet uitpraten. Dat er mensen het met hem eens kunnen zijn
pi_53463412
Is O'Reilly niet toevallig de geheime gay lover van Pat Robertson of zo ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')