zwanger?quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat straks naar de dokter.. buikpijn en zere tepels![]()
Nee.. want geld is het neppe rijk.quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Nomrc2 het volgende:
gelukkigheid kan je niet kopen
En verdrietigheid?quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Nomrc2 het volgende:
Ik weet niet wat er op VOL aan de hand is. Wilde vanochtend de streamverslagen daar lezen, maar kom er ook niet op. Lijkt nogal een ernstig probleem.quote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Saco het volgende:
even inbreken, goedemorgen Fok-kers ...ik ben actief op het VOL forum, maar ik kan er niet op komen, de site is gewoon uit de lucht ?!! Weet iemand hier misschien wat er aan de hand is.. ik begin afkickverschijnsele te vertonen :-(
Goed bezig...quote:Op maandag 24 september 2007 11:29 schreef Nomrc2 het volgende:
brian laat zijn afkeer tav nix ff goed merken
met haar drankgedrag en haar onregelmatige inname van de pil sta ik nergens van te kijkenquote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Clank het volgende:
Amanda gaat straks naar de dokter.. buikpijn en zere tepels![]()
Same problem here, als HiDiHo straks komt, op zijn sign drukken...quote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Saco het volgende:
even inbreken, goedemorgen Fok-kers ...ik ben actief op het VOL forum, maar ik kan er niet op komen, de site is gewoon uit de lucht ?!! Weet iemand hier misschien wat er aan de hand is.. ik begin afkickverschijnsele te vertonen :-(
Welkomquote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Saco het volgende:
Helemaal mee eens. ik hoorde Dennis gisteren stoer praten over een confrontatie met Brian.quote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed bezig...![]()
Hij laat in ieder geval zien dat hij niet bang uitgevallen is.
Brian ruikt bloed volgens mij...kan maar zo is heel snel gedaan zijn met die dat groepje van 5.
Brian is hierbij echt wel de schakel. Nix en Jaap kunnen nog zo hard roepen dat ze de touwtjes in handen hebben, maar ben toch echt van mening dat Brian aan het roer staat.![]()
De rest poept alle kleuren van de regenboog.![]()
Intelligentie ook niet, anders had hij die 50.000 nog goed kunnen besteden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:40 schreef Nomrc2 het volgende:
De beheerster en techneut van VOL zijn vanmorgen op vakantie gegaan. De kans is groot dat ze vanmiddag wel een keer inloggen en het probleem oplossen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er op VOL aan de hand is. Wilde vanochtend de streamverslagen daar lezen, maar kom er ook niet op. Lijkt nogal een ernstig probleem.
Intelligentieheid, nog altijd!quote:Op maandag 24 september 2007 11:45 schreef 2live het volgende:
Intelligentie ook niet, anders had hij die 50.000 nog goed kunnen besteden.![]()
Dan kom je toch zolang hier posten om afkicken te voorkomenquote:Op maandag 24 september 2007 11:41 schreef Saco het volgende:
In het machineruim bedoel je?quote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed bezig...![]()
Brian ruikt bloed volgens mij...kan maar zo is heel snel gedaan zijn met dat groepje van 5.
Brian is hierbij echt wel de schakel. Nix en Jaap kunnen nog zo hard roepen dat ze de touwtjes in handen hebben, maar ben toch echt van mening dat Brian aan het roer staat.![]()
Brian zal het nooit alleen durven.En Huub kennende gaat die Brian wel helpen.quote:Op maandag 24 september 2007 11:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Goed bezig...![]()
Brian ruikt bloed volgens mij...kan maar zo is heel snel gedaan zijn met dat groepje van 5.
Waarover?quote:Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef Clank het volgende:
Oh fijn.. Dennis gaat 'straks' Brian en Amanda ter verantwoording roepen.
goed ideeeee , doen we ! Bedankt ! iemand interesse in wat caps ???quote:Op maandag 24 september 2007 11:46 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan kom je toch zolang hier posten om afkicken te voorkomen
En zich maar verschuilen achter de taktiek om "de 5" bij mekaar te willen houden.quote:Op maandag 24 september 2007 11:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. ik hoorde Dennis gisteren stoer praten over een confrontatie met Brian.
ik kan niet wachten tot hij dat eens durft want volgens mij ziet hij dan alle hoeken van de kamer.
Gisteren meende Brian van beneden af te horen dat Dennis in de woonkamer hem aan het bashen was en kwam naar boven gestormd om dennis ter verantwoording te roepenquote:
Ja want Huub en Lieke mogen niks merken.quote:Op maandag 24 september 2007 11:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
oh hij wil nu opeens rustig gaan praten gewoon chill....
Altijd, leuk voor de mensen die niet streamenquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef Saco het volgende:
[..]
goed ideeeee , doen we ! Bedankt ! iemand interesse in wat caps ???
quote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef Saco het volgende:
[..]
goed ideeeee , doen we ! Bedankt ! iemand interesse in wat caps ???
Ja.. vooral die met dat woeste rode hoofd!quote:Op maandag 24 september 2007 11:51 schreef Dreamboy het volgende:
Dat Dennix gevaarlijke vrienden heb dat hebben we gezien in het weekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |