Voor Mik wel.quote:Op maandag 24 september 2007 13:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een dure was....
succesquote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef Soempie het volgende:ik kan eindelijk aan het werk.
Ik ben al de hele ochtend aan het heen en weer mailen. Voor een account en een nummer om testen mee te kunnen doen. Gelijk beginnen.![]()
hij krijgt er veel voor terug.quote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb m'n film op pauze gezet. Ik vermoed dat hij slecht af gaat lopen.Nu is alles net helemaal goed.
![]()
Zal ik nu verder kijken of de dvd terug in m'n kast zetten en met een gerust hart naar bed gaan?![]()
Voor dat practicum heb ik sinds vanmorgen m'n beoordeling binnen. 6 van de 6 punten.quote:Op maandag 24 september 2007 13:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
succes
en niet weer ratten laten ontploffen he
Klopt, het valt ook wel mee en vaak komt het vanzelf wel min of meer goed. En sommige mensen zijn gewoon wat sitller dan anderen, maar dat kan veranderenquote:Op maandag 24 september 2007 13:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook met een nieuwe studie begonnen, in het eerste jaar? Dus dan is het voor die anderen natuurlijk eng. Dat loopt vanzelf wel los. Kan jij niks aan doen.
wtfquote:Op maandag 24 september 2007 13:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Voor dat practicum heb ik sinds vanmorgen m'n beoordeling binnen. 6 van de 6 punten.![]()
![]()
Er waren ook mensen met 1 punt. Vraag me af wat die de ratten hebben aangedaan.![]()
Utrecht is inderdaadquote:Op maandag 24 september 2007 13:04 schreef LadyBlack het volgende:
Utrecht
Ik sta sinds een jaar ingeschreven bij de woningstichting daar, omdat ik toch zeker weet dat ik daar nog wel eens wil wonen
Hier in Groningen of ergens anders? Kan dus nog wel even duren voor je iets hebtquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Pitt en ik willen ons gaan inschrijven bij woningbouw
En jullie wonen nu allebei nog thuis toch? Dus altijd bij één van de ouders onder het dak samen slapenquote:Op maandag 24 september 2007 13:28 schreef Etcetera het volgende:
het is eerst de bedoeling dat we in stadskanaal gaan wonen, maar uiteindelijk willen we naar zuidlaren
en hopen dat het leuk wordtmaar we zijn er een beetj zat van om steeds afscheid te moeten nemen. we willen gewoon samen de avonden doorbrengen
ja dat is ook best irritant aan het wordenquote:Op maandag 24 september 2007 13:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En jullie wonen nu allebei nog thuis toch? Dus altijd bij één van de ouders onder het dak samen slapenIk heb liever mn eigen plekkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |