Nee ik ook niet. Levend wel, daarentegenquote:Op maandag 24 september 2007 11:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik zou ook niet dood gevonden willen worden in Amsterdam.
you got me there.quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Levend wel, daarentegen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 11:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Levend wel, daarentegen![]()
Heel veel redenen ondertussen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:00 schreef Etcetera het volgende:
waarom ga je eigenlijk verhuizen soemp![]()
nou vooruit je mag wegquote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel redenen ondertussen.Groningen heb ik wel gezien in die 5 jaar dat ik hier nu zit. Vrienden van vroeger wonen nu heel ver weg. M'n beste vrienden uit Groningen gaan allemaal verhuizen. Het is makkelijker om familie op te zoeken. Het gaat niet zo goed met m'n moeder en ik wil dan ook vaker op bezoek, maar vanuit Groningen is het een wereldreis. ![]()
Wil gewoon wel weer eens iets nieuws. ![]()
Dankje.quote:Op maandag 24 september 2007 12:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou vooruit je mag weg![]()
ik kan het me ook wel voorstellen hoor met die redenen die je geeft
Lang niet gezien hier.quote:Op maandag 24 september 2007 12:14 schreef geenaam het volgende:
GoeiemiddagIk zit nu lekker op school niks te doen..
Ja, lekker. Zit nu Hbo hè. Dan doe je niet zo veel.quote:Op maandag 24 september 2007 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier.Alles goed?
Ik ben druk aan het mailen.![]()
Oke danquote:Op maandag 24 september 2007 12:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, lekker. Zit nu Hbo hè. Dan doe je niet zo veel.
huh?quote:Op zondag 23 september 2007 23:06 schreef Supersheep het volgende:
Ik krijg de komende week een bonnetje als ik boodschappen doe
quote:Op maandag 24 september 2007 11:11 schreef Soempie het volgende:
Ik had een tijdje terug zo'n blikje gekocht, niet in de koelkast gezet. Iemand wees me er op, dat die dingen dus wel in de koelkast moeten.![]()
Compleet niet meer aan gedacht. Tijd later ben ik aan het koken: 'baf!'![]()
Blikje ontploft![]()
Ja, dat zijn wel goede redenen. Dan moet je het gewoon doen. Kun je niet dichterbij A'dam, maar niet erín gaan wonen?quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel redenen ondertussen.Groningen heb ik wel gezien in die 5 jaar dat ik hier nu zit. Vrienden van vroeger wonen nu heel ver weg. M'n beste vrienden uit Groningen gaan allemaal verhuizen. Het is makkelijker om familie op te zoeken. Het gaat niet zo goed met m'n moeder en ik wil dan ook vaker op bezoek, maar vanuit Groningen is het een wereldreis. ![]()
Wil gewoon wel weer eens iets nieuws. ![]()
Ik vind Utrecht een leuke stad. Wil graag wel in een grote stad wonen en Utrecht ligt ideaal. Als het een paar jaar terug niet Groningen was geworden (waar ik heen ging voor journalistiek, waar ik nooit aan begonnen benquote:Op maandag 24 september 2007 12:24 schreef B.ertha het volgende:
Ja, dat zijn wel goede redenen. Dan moet je het gewoon doen. Kun je niet dichterbij A'dam, maar niet erín gaan wonen?
Oh...nou voelt ze zich natuurlijk rot!quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre Soempje, moet je dan erg veel vakken overdoen/opnieuw doen of valt dat mee? Want om eerlijk te zijn is het niet echt je eerste studie meer he
Volgens mij kan ik gewoon in een keer door als ik naar de UvA ga. Maar daarvoor ga ik dus naar de studieadviseur en heb ik net iemand van de UvA een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 24 september 2007 12:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Maarre Soempje, moet je dan erg veel vakken overdoen/opnieuw doen of valt dat mee? Want om eerlijk te zijn is het niet echt je eerste studie meer he
Nee hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 12:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh...nou voelt ze zich natuurlijk rot!
(Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel ze er nu al heeft gedaan/geprobeerd.)
Dan is het uitstekend en zou ik het vooral doenquote:Op maandag 24 september 2007 12:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik gewoon in een keer door als ik naar de UvA ga. Maar daarvoor ga ik dus naar de studieadviseur en heb ik net iemand van de UvA een mailtje gestuurd.
En om eerlijk te zijn ga ik nu hartstikke goed en boeit het me echt niks dat dit niet echt m'n eerste studie is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |