Update eerst jouw foto maar eens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:47 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Stuur eens een foto. [afbeelding]
Ik zal je een PM'tje sturen, als jij me er een terug stuurt. Deal?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:07 schreef Stali het volgende:
[..]
Update eerst jouw foto maar eens.. En dan wil ik je best een foto van mij sturen, sterker nog, ik ben aankomend weekend in Amsterdam. Zeg het maar.
.
En waarom heb je jouw vriendin eigenlijk van de foto geknipt? Zoiets doen vrouwen normaliter wanneer ze gedumpt zijn. Ben je gedumpt?.
Als je een recente foto stuurt dan laat ik morgen op mijn werk een foto van mezelf maken en stuur je die op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:10 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik zal je een PM'tje sturen, als jij me er een terug stuurt. Deal?
Hij staat inmiddels al in m'n FB.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Als je een recente foto stuurt dan laat ik morgen op mijn werk een foto van mezelf maken en stuur je die op.
Oef, en je weet niet wat je dan van me vraagt.. Eeuwige rotfoto's.
. Maar deal.
.
Ben je alweer lekker met je dingetje bezig, JAM?quote:Op woensdag 26 september 2007 04:56 schreef JAM het volgende:
kutstad.
Waartoe?quote:Op woensdag 26 september 2007 09:03 schreef JAM het volgende:
In ieder geval, als je er de kans toe had gehad, G., had jij dan ook in de kleertjes van Yoko Ono geknipt?
Maar dat heb ik nooit geambieerd, JAM.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:07 schreef JAM het volgende:
De kans om in de kleertjes van Yoko Ono te knippen, G.
Daar kan ik me ook wel in vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
Groezelig? Koninklijk? In mijn visie kijken reigers altijd als verstoorde heren van de sociėteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |