Nee, dat is vrije keuze.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:33 schreef Gellius het volgende:
Welnee joh.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:34 schreef broer het volgende:
Fitnessen. Dat is bijna nog erger dan Simon Vinkenoog.
De loosheid van die opmerking is zeker juist wat aanspreekt.quote:
Vinkenoog. De mislukte Provo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:34 schreef broer het volgende:
Fitnessen. Dat is bijna nog erger dan Simon Vinkenoog.
Had je al meegeblaat over Mulisch en Dalì?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef broer het volgende:
Pff... Laat mij ook eens een keer een loze opmerking maken.
Nee. Daar heb ik niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Had je al meegeblaat over Mulisch en Dalì?
Ik moet prioriteren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik niks over te zeggen.
(Lees je niet meer terug?)
Ik zou die tweede zin nog eens heroverwegen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:51 schreef Petertje81 het volgende:
Vrije keuze, vrije keuze. De erwtjes in en en hun staarblik denken er anders over.![]()
Ik kijk wel uit! Niet naar de erwtjes, overigens.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou die tweede zin nog eens heroverwegen.
Was dat die HP van juli waarin ze oude interviews met HM hadden verzameld? Ik vond die gesprekken tussen HM en Hermans eigenlijk voor beide heren -zeker achteraf - nogal genant.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik las deze week welgeteld twee interviews met Mulisch in de HP (oude nummers). Wat een laffe streek om Hermans pas na zijn dood terug te pakken met die vuilspuierij. Wie heeft er dan uiteindelijk gewonnen?
Maar waar zijn die erwtjes dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit! Niet naar de erwtjes, overigens.
Ook. Maar Mulisch werd ook twee keer ondervraagd naar aanleiding van z'n verjaardag. Daar maakte hij van de gelegenheid gebruik om alle Hermans-registers nog maar eens open te trekken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef mane het volgende:
[..]
Was dat die HP van juli waarin ze oude interviews met HM hadden verzameld? Ik vond die gesprekken tussen HM en Hermans eigenlijk voor beide heren -zeker achteraf - nogal genant.
Als vochten ze om knikkers. Die een jaar later waardeloos bleken, want Flippo's.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef mane het volgende:
[..]
Was dat die HP van juli waarin ze oude interviews met HM hadden verzameld? Ik vond die gesprekken tussen HM en Hermans eigenlijk voor beide heren -zeker achteraf - nogal genant.
Ze hebben mijn virtuele cortex bezet, de klootzakken. En hun blik ook. En hun blik bovendien!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar waar zijn die erwtjes dan?
In glas konden sommigen nog naar buiten kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn virtuele cortex bezet, de klootzakken. En hun blik ook. En hun blik bovendien!
De transparantie is verleden tijd, Lienekien. Ook in de wereld der erwten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In glas konden sommigen nog naar buiten kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |