Vandaar mijn idee van onvrijheid.quote:Op maandag 24 september 2007 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Het lijkt een beetje op een dwangneurose. Je kan niet anders dan bij het woord "moeten" opstandig te zijn?
Neuh.quote:Op maandag 24 september 2007 21:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie draven door!
Ohoh, krijg je nu iets teveel aandacht?quote:Op maandag 24 september 2007 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoeveel psychoanalytici telt TTK, eigenlijk?
Moeite hebben met autoriteit én bescheiden zijn. Je bent een merkwaardig mens.quote:Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
En nu moeten jullie ophouden!
Bescheidenheid is ook niet nodig.quote:Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet altijd even bescheiden, hoor.
Ik lees net dat je erg te spreken bent over het nieuwe album van PJ. Ik ben ook erg benieuwd!quote:Op maandag 24 september 2007 21:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, oneven.
Nou, ze is een nieuwe weg ingeslagen. Dus het lijkt eigenlijk op geen enkel ander PJ album.quote:Op maandag 24 september 2007 22:00 schreef mane het volgende:
[..]
Ik lees net dat je erg te spreken bent over het nieuwe album van PJ. Ik ben ook erg benieuwd!. Waar lijkt het op? Uh-huh-her vond ik ontzettend goed.
Opstekertje: mijn gekwakkel, uitlopend op een grmbl dag -die ik sinds mijn verhuizing kan doorbrengen in m'n ligbadquote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef mane het volgende:
Ik heb keelpijn. En dat is altijd erg irritant als je voor de klas staat. Ik voel me sowieso fysiek geloof ik niet zo top.. Misschien komt er weer een ouderwetse grmbl dag aan. Het begint wel een beetje die tijd van het jaar te worden.
maag is ook al zo vreemd idd.quote:Op maandag 24 september 2007 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een raar woord eigenlijk, mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |