Wat kan ik zeggen, Liene. Dalí brengt de JAM in mij boven. Dat is nooit anders geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Stramien vertoont welzeker overeenkomsten.
Juist, een kut is een kut.quote:Op maandag 24 september 2007 11:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Stramien vertoont welzeker overeenkomsten.
Huu-huu, Lien heeft het over natte potten,quote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en gelul over kutten is één pot nat.
Maar jij begint dan wel weer over JAM z'n dingetje.quote:Op maandag 24 september 2007 11:22 schreef Gellius het volgende:
Hé, ik heb het nooit over kutten. Dat is JAM z'n dingetje.
En jij begint over dat ik begin over JAM zijn kutjes. Heb jij het nu ook over kutjes?quote:Op maandag 24 september 2007 11:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar jij begint dan wel weer over JAM z'n dingetje.
Ik moet eerst maar eens zien of ik voor het einde van dit jaar een adres heb waar je je post naar kan sturen, I.R. Dat cafe wat ik in die brief had gezet laat me niet meer naar binnen.quote:Op maandag 24 september 2007 12:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, JAM. Maar ik lijd ontzettend, dus ik kan alleen beloven dat je voor het eind van dit jaar antwoord krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |