-Wat moet je met het adres die weet je toch al als je er mee bezig bent ??quote:"ja ohhh ehh jjaaaa we zijn er mee bezig!!!"
"wat was je telfoonnummer ook alweer "
"ow en wat was het adres "
-ja godver zeg gewoon dat je het vergeten bentquote:jaa ehhh
we gaan het zo snel mogelijk met spoed behandelen
-Hoelaat zijn jullie dan aanwezig?quote:Ik denk dat dat helaas niet gaat lukken
quote:ja dat kunnen we niet met zekerheid zeggen, bent u de hele dag beschikbaar?
ben je wel veel te laat voor schoolquote:Op maandag 24 september 2007 12:40 schreef Pwny het volgende:
Pfff
nou hij is er hoor![]()
komt ie aan
"oh ik zie het al, die is kapot!"
- meen je niet![]()
Nouja nu is die dus bezig het slot uit te boren
beter schiet ie op
Normaal zou ik ook kunnen uislapen een beetjequote:
Mja het zijn echt zwaar massieve deuren waar je neit doorheenkomt zitten met staal ook bewerkt aan de binnekant is geen beginnen aanquote:Op maandag 24 september 2007 13:41 schreef Nobu het volgende:
Deur eruit rammen, klaar. Moet toch een nieuw slot op dus dat maakt verder ook niet meer uit![]()
Als de scharnieren aan de buitenkant zitten en het zijn geen anti-inbraakscharnieren en er zitten geen dievenklauwen in de deur is heteen kwestie van de scharnierpennen er uit tikken en dan ligt die deur er ook uit.quote:Op maandag 24 september 2007 14:26 schreef Pwny het volgende:
[..]
Mja het zijn echt zwaar massieve deuren waar je neit doorheenkomt zitten met staal ook bewerkt aan de binnekant is geen beginnen aan![]()
Gast kwam ook met breekijzer aan en zei dat het nutteloos zou zijn toen hij het zag
maarja het is gemaakt
en nu hebben we maarliefst 3 kopieen voor 20 mensen!!!
Nouja ik heb er in ieder geval 1![]()
Geloof me nou maar dat die dingen niet open gaanquote:Op maandag 24 september 2007 16:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als de scharnieren aan de buitenkant zitten en het zijn geen anti-inbraakscharnieren en er zitten geen dievenklauwen in de deur is heteen kwestie van de scharnierpennen er uit tikken en dan ligt die deur er ook uit.
Ja uiteindleijk was de deur vast verrotgegaanquote:Op maandag 24 september 2007 16:43 schreef Nobu het volgende:
Als hij al een paar centimeter open was moet ie ook wel helemaal open kunnen. Je moet gewoon wat meer geweld gebruiken![]()
Dan wordt het tijd om een puike slijptol aan te schaffen.quote:Op maandag 24 september 2007 16:41 schreef Pwny het volgende:
[..]
Geloof me nou maar dat die dingen niet open gaan
scharnieren aan de binnekant
hele dikke deuren met ijzere plaat aan de binnekant
aan de buitenkant met van die strips
Geen schreoven of iets
Tsja ze hebben het hele slot kapot geboort en nieuw slot erinquote:Op maandag 24 september 2007 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd om een puike slijptol aan te schaffen.![]()
![]()
Nou, gefeliciteerd dan maar met je nieuwe baan als fietsenhokbewaker.quote:Op maandag 24 september 2007 16:48 schreef Pwny het volgende:
[..]
Tsja ze hebben het hele slot kapot geboort en nieuw slot erin
kregen ze het er niet ingezet omdat ze niet door die stalen plaat heenkwmane in die deur![]()
marja het zit
en voor de hele verdieping van de flat zijn nu wel 3 sleutel beschikbaar
waarvan ik er ehh
3 heb![]()
ze komen maar hierheen als ze een kopie willen, dan mogen ze er 1 lenenquote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan maar met je nieuwe baan als fietsenhokbewaker.
Ik moest hier ook al aan denken..quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 16:53 schreef Pwny het volgende:
[..]
ze komen maar hierheen als ze een kopie willen, dan mogen ze er 1 lenen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |