Een hele zwik aan meuk wat ik niet meer hoef, en jullie mss willen!
Pixma iP4300![]()
Prima (foto)printer die erg zuinig is en eigen zwarte cartridge heeft voor het zwart in foto's. Kan ook cd bedrukken. Heb deze in juli gekocht om mijn stageverslag uit te printen (een printer + extra cartridges kopen en daarop uitprinten was goedkoper dan een copyshop
![]()
), vervolgens er nooit meer wat mee gedaan. Was toen 99E in de Mediamarkt. Bon e.d. aanwezig.
Richtprijs: 50E
CMD boeken![]()
Aangezien ik geslaagd ben (jeuj!), verkoop ik ze. Alle boeken zijn in perfecte staat, ik gebruikte ze nooit zo vaak
![]()
. Zitten ook wat BI-boeken tussen zie ik nu.
Richtprijs: 15E per boek
Samsung E730![]()
Robuuste telefoon, geen gebruikerssporen. Scoort stukken beter in gebruiksvriendelijkheid dan mijn huidige LG K800, maar die LG past beter in mijn broekzak
![]()
. Zoals je ziet, alles is aanwezig. Weet niet of ie SIMlockvrij is, maar moet te testen zijn.
Richtprijs: 40E
Laptop rugtas![]()
Compacte laptoptas voor 15" schermen. Met een zakje voor snoeren erbij. In prima staat, aangezien mijn laptop kapot ging na een half jaar.
![]()
Richtprijs: 15E
PSP games![]()
Staat ook in het centrale PSP ruiltopic, maar dus ook hier!
Richtprijs: 10E per game
Aristona tv![]()
Inc universele ab aangezien de vorige kwijt was geraakt. Beeldscherm is een cm of.. 70?
Richtprijs: 30E
Panasonic tv![]()
Panasonic tv, groter dan de Aristona 80cm oid. Met eigen ab deze keer.
Richtprijs: 40E
SPV C500![]()
Smartphone waarmee ik nooit wat heb gedaan. Ook hier weet ik niet of ie SIMlockvrij is.
Richtprijs: 50E
Overige meukDonald Duck Dubbel Pocket 1 t/m 8
![]()
Richtprijs: 15E voor de reeks
Epson printer met HP printsuite
![]()
Richtprijs: 5E
Old skool Gameboy (zonder achterklep)
![]()
Richtprijs: 10E
mp3speler 1gb (als bonus nog een mp3speler van 256 mb erbij)
![]()
Richtprijs: 20E
Nokia 3210 met extra frontje (zonder lader)
![]()
Richtprijs: 5E
Het zijn allemaal
richtprijzen EX verzenden,
onderhandelen kan altijd natuurlijk!
Afhalen/brengen is eventueel mogelijk, maar dat wordt tzt wel besproken.
Als je vragen hebt, of meer foto's wil zien; laat maar weten!!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"