Trustequote:Op maandag 24 september 2007 00:43 schreef Nostalgist het volgende:
Zo..... Ik ga eens slapen !
Post ze !
Omdat de kans bestaat dat ze door Huub voor heel Nederlandquote:Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Waarom durft mama netty niet langs te komen dan?![]()
Ja en dat in het kader dat Huub Lieke eruit gaat stemmen.quote:Op maandag 24 september 2007 00:51 schreef pullup het volgende:
Ineens verstandhouding tussen Huub en Brian over de mogelijkheid dat ze elkaar zouden hebben geholpen als het mogelijk was geweest om dennis te bashen.![]()
DGK fanquote:Op maandag 24 september 2007 00:52 schreef flubberdewups het volgende:
Haha, Lieke heeft waanbeelden. Ze walgt van mensen die naar de Gouden Kooi kijken en zich daarop aftrekken...
Nou vertel, wie oh wie?
Dat haalde ik er absoluut niet uitquote:Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dat in het kader dat Huub Lieke eruit gaat stemmen.
Hadden Jaap en Brian net op bed besproken.quote:Op maandag 24 september 2007 00:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat haalde ik er absoluut niet uit
klopt.. Jaap zegt net tegen Brian.... anders komt Huub boven de 70%, we moeten hem breken.quote:Op maandag 24 september 2007 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hadden Jaap en Brian net op bed besproken.
Dat zou Huub nooit doen.quote:Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Omdat de kans bestaat dat ze door Huub voor heel Nederland
als leugenaar en hypocriet kutwijf wordt neergezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |