word het ook niet ergens op omroep fryslan uitgezonden ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:09 schreef Imperatore het volgende:
PSV speelt niet echt geinspireerd, enigszins logisch. Als ze maar genoeg gas geven om te winnen.
Ik wilde net zeggen. Ik dacht dat wij het moeilijk hadden vorig jaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
We mogen trots zijn op onze uitoverwinning vorig jaar op Kozakken Boys
Ajax![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:39 schreef jmac het volgende:
http://galyatours.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=293&Itemid=34
jeetje... uitnodigingSterkte voor mensen die gaan.
Juist goed tochquote:Op donderdag 27 september 2007 01:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Perez toch weer een goal en 2 assists
Hij raakt m zo slecht dat je tijdens het juichen na zijn goal een bruine vlek ziet midden op zijn witte bol waar ie de bal heeft geraakt. Een complete lucky dusquote:Op woensdag 26 september 2007 18:50 schreef WooZ het volgende:
sinds wanneer scoort kone met z'n hoofd
tip: zet geluid uit
En ik kom er dus achter door jouw post. Kun je nagaanquote:Op donderdag 27 september 2007 09:54 schreef KELDER het volgende:
tis wel duidelijk dat het nog te vroeg voor mij is, bij het lezen van de volgende kop: "Reis mee met de uitduels in de Champions League" dacht ik meteen: leuk voor die jongen, heeft gister dus goed indruk gemaakt, er niet bij nadenkend dat 'reis' in dit geval de werkwoordvervoeging is, en niet onze braziliaanse spits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |