abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53470877
Je zult het wel verdienen.
Roken is lekker
pi_53470949
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:50 schreef deepart het volgende:
Dat is erg ja.

Vandaag ook zo erritand, er is hier iets verderop een loods afgefikt die aan een weg ligt. Dus ik rij daar, rijd er een opa en oma voor me, gaan ze remmen en 30 rijden en maar kijken naar dat afgefikte pand, echt zo erritand. dan sein en toeter ik en krijg ik een middelvinger Het gaat om een 80 km weg waar niet ingehaald kan worden omdat er veel tegemoedkomend verkeer is.

Kut ouwe mensen die niet kunnen rijden.
rechts voorbij gaan & dan snijden of gewoon aan het eerste het beste verkeerslicht er voor gaan staan (dus rechts voorbij steken & je voor de streep voor hun neus parkeren)

Zo leren ze het wel af.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:28:36 #28
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_53470992
quote:
Op zondag 23 september 2007 22:42 schreef Ego8 het volgende:
Of dat auto's met 80 invoegen,
Dagelijks. En dan zit ik achter (hoef maar 1x in te voegen) zo'n josti terwijl ik wel snelheid wil maken en netjes met 120 (of de snelheid v/h overige verkeer) in wil voegen
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_53471079
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dagelijks. En dan zit ik achter (hoef maar 1x in te voegen) zo'n josti terwijl ik wel snelheid wil maken en netjes met 120 (of de snelheid v/h overige verkeer) in wil voegen
als je ruimte ziet moet je dan eens snel doortrekken & ineens die josti inhalen terwijl hij nog op de invoegstrook zit, dan leert hij dat het slim is om snel in te voegen, aangezien de achterliggende persoon die invoegt hem dan niet direct gaat inhalen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 21:32:16 #30
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_53471131
Ja ik zit gelijk links (als het mogelijk is), houdt niet zo van dat soort onzekere mensen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_53471187
sowieso is links rijden veiliger; als je hoort van ongelukken op de snelwegen is er bijna altijd een vrachtwagen bij betrokken, en die komen gewoonweg niet links.

Snelweg oprijden is bij mij dus ook direct naar links als ik de mogelijkheid zie zonder iemand te storen, en dan links blijven plakken (er wil me toch bijna nooit iemand voorbij) tot een paar 100m voor de afrit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')