Wij hebben de hele straat afgezet en rood-wit behangen en gaan op grote schermen buiten kijken.quote:Op zondag 23 september 2007 23:23 schreef pekel het volgende:
Heb speciaal een avondje vrij genomen en vrienden uitgenodigd. Morgen ff het bier en de hapjes inslaan.
Morgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Was vanavond ook geen Feyenoord-Utrecht?
Nah. Je verwacht 't wel van RTL. En 't dan toch NIET doen. Meesterlijk. Wordt een mooie match trouwens morgen tussen twee heuze cupfighters. Maar da's dan weer offtopic. Nu hebben we het over een juichende Boukhariquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ah ik was al bang dat ze zo'n buttwedstrijd gingen uitzenden in plaats van Feyenoord-Utrecht
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef sneekyfrank het volgende:
Boukhari is een goeie speler.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:27 schreef pekel het volgende:
Zou Dissels spelen?
Jep, rechtsbuiten.quote:www.itwm.nl Vermoedelijke opstelling Sparta
Westerveld, De Roover, Schenkel, Adeleye, Jaggy, Van Bueren, Lindenbergh, Slot, Boukhari, Rose, Dissels
Dan wil ik bij deze lid wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het overzicht van Boukhari icm zijn lange pass juist een sterk punt.
Dat hij geen topvoetballer is voor een club als Ajax prima, maar ik heb nooit in media gezien/gelezen dat hij zich beter vind dan hij is. En raar juichen?
Enige wat hij niet moet doen is voor camera's praten.
(maar je hebt hier ook met de officieuze Boukhari FOK!-fanclub voorzitter te maken)
Kudt, moet ik nog een onderschrift ofzo gaan maken ook met een Boukhari-fanclubmember count etc.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef sneekyfrank het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze lid worden![]()
Donderdag pikken we nog effe Twente-NEC meequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Sparta Volendam, live op tv... 1/16e finale ofwat?
Het moet niet gekker worden zeg.
Als je dat vergelijkt met Volendam-Sparta...... Ze bouwen wel richting een climax.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Donderdag pikken we nog effe Twente-NEC mee
En dan vrijdag de Topper VVV - FC Utrechtquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:26 schreef Stpan het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met Volendam-Sparta...... Ze bouwen wel richting een climax.
ja, blijven ze toch dichtbij amsterdam...................had niks anders verwacht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Sparta Volendam, live op tv... 1/16e finale ofwat?
Het moet niet gekker worden zeg.
zeg maar rustig een nabeschouwing van het bekertoernooi van vorig jaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht het zal wel om 8 uur beginnen. Hebben ze een voorbeschouwing van een uur
Misschien de beker eens in het weekend proberen af te werken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:49 schreef djstoffel het volgende:
stadionnetje is ook helemaal uitverkocht voor deze kraker...pfff
leve de beker in nederland
Onzere Olaf speelt fantastisch!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben niet aan het kijken, maar ik mis er niets aan lees ik? Verrassend
Zeker een mooie uitwedstrijd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het interesseert me verder niet zoveel deze wedstrijd, maar de volgende bekerwedstrijd wil ik wel Volendam uit loten
Een dagje Volendam is altijd topquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zap nu net even langs. Maar Volendam speelt dus thuis vandaag. Het interesseert me verder niet zoveel deze wedstrijd, maar de volgende bekerwedstrijd wil ik wel Volendam uit loten
Volendam-uit is de leukste loting die je kan hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:32 schreef Jajong het volgende:
Gelukkig maar, je zou maar tegen Volendam loten
Als je je graag in Incest City begeeft misschien..quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volendam-uit is de leukste loting die je kan hebben.
Wat zei ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:33 schreef tong80 het volgende:
Als deze wedstrijd in Engeland was gespeeld met 40.000 man op de tribune spraken ze van een topwedstrijd. Ik heb me goed vermaakt
Dagje Volendam, altijd gezellig.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je je graag in Incest City begeeft misschien..
Klopt, en de trainer die hem opstelt moet op staande voet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:05 schreef venomsnake het volgende:
Zo, die keeper van Volendam mag ook wel eens wat aan zijn gewicht doen. Wat een bolle..![]()
Die dikke kerel staat toch al jaren onder de lat daar?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:43 schreef kriele het volgende:
[..]
Klopt, en de trainer die hem opstelt moet op staande voet ontslagen worden.
Uhh, eerder "Sparta komt daar heel goed mee weg"quote:
hij speelde een wereldpot tegen azquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:04 schreef GnAgn het volgende:
Wat ben ik blij dat wij die Olaf kneus kwijt zijn![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:54 schreef knnth het volgende:
heb 't al gezien, wordt niks vandaag.
Meer dan de helft daar is ajaciedquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:17 schreef Pritt het volgende:
Haha zo'n gozert loopt met zijn AFCA-truitje rond.
Dit is niet spannend. Ik zou al m'n geld op Sparta hebben gezet van tevoren.quote:
hoe is't nouquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef Noshiba het volgende:
homo, rot op naar je sparta!
dit zijn mooie uren voor een spartasupporterquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:21 schreef Pritt het volgende:
Niet teveel spammen anders krijgen we nog #2 topic.
tis bedtijd jong, hup, opzoutenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:21 schreef Noshiba het volgende:
arrogante klootzak!
ja, geef ik zo toe ja. had het niet erg gevonden als Sparta verloor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:23 schreef Urquhart het volgende:
Lekker bekerwedstrijd. Jammer van het resultaat, ik had het Volendam gegund.
ik heb mijn best gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:23 schreef borisz het volgende:
topic toch nog bijna 200 reacties, had ik niet gedacht![]()
Feyenoord - Utrecht toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:27 schreef Pritt het volgende:
Hebben we morgen eigenlijk weer zo'n topwedstrijd?
[KNVB-beker LIVE] Feijenoord - Utrecht(woensdag20.45 RTL7)quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:27 schreef Pritt het volgende:
Hebben we morgen eigenlijk weer zo'n topwedstrijd?
Schandalig dat die niet live isquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:30 schreef GnAgn het volgende:
+ schakelen naar de topwedstrijd Kozakken boys - Ajax![]()
NIVO Sparta speelt zaterdag tegen Kozakkenj Boys. We gaan kijuken hoe Ajax ze aanpaktquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:30 schreef GnAgn het volgende:
+ schakelen naar de topwedstrijd Kozakken boys - Ajax![]()
Stuk saaier dus, hopen dat Nelissen het op zijn heupen krijgt dan maar.quote:
preciesquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:29 schreef WeebI het volgende:
Sander is een held.
Real had hem moeten halen, niet Dudek.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |