+1quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke zijn nog steeds mijn favorieten. Ik ga niet een van hen dumpen omdat ze ruzie hebben.
Des te groter de verrassing als Amanda (ofzo) over drie kwartier buiten staat met haar kofferquote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef blomst het volgende:
[..]
denk het niet, anders laten ze Amanda toch niet naar bed gaan.
Dat heb ik dan ook gemist. Het ziet er wel raar uit, dat het eens een keer niet over Huub of Lieke gaatquote:Op zondag 23 september 2007 23:11 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets te maken heeft met een voorval aan tafel. Ik heb het niet gezien maar het schijnt dat Brian een voorzetje gaf aan Huub zodat deze Jaap kon bashen..ze begrepen niet dat Brian dat deed terwijl hij bij de groep van Jaap hoort..
Sorryquote:Op zondag 23 september 2007 23:13 schreef riri het volgende:
wie zit daar toch voortdurend zo irritant met een aansteker te klikken
Brian is de man met macht.quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
In feite beslist Brian daar wie wel of niet de pineut is
Vanaf het begin heb ik het meest met Huub. Hij heeft ook de eigenschap het beste in de mensen naar boven te halen. Vond ik Lieke in het begin helemaal niks.. bij en met Huub was ze dan ook best wel te pruimen na een tijdje. Huub is eigenwijs, maar ik denk dat Lieke het wint. En die blijft oneindig doorzeuren over de kleinste dingen. Denk dat Lieke zonder Huub de meest irritante speelster was geweest.quote:Op zondag 23 september 2007 23:08 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke zijn nog steeds mijn favorieten. Ik ga niet een van hen dumpen omdat ze ruzie hebben.
Jaap heeft zo'n klik-haarspeldje van Nadia. Daar zit hij al een uur mee te klikken.quote:Op zondag 23 september 2007 23:13 schreef riri het volgende:
wie zit daar toch voortdurend zo irritant met een aansteker te klikken
Helaas wel... als Brian zegt "die pakken we niet" dan gebeurt dat ook niet, want ze luisteren allemaal braaf.quote:
Brian misschien? Maar dan is de term hypnotiserend niet helemaal juist. Eerder hijgerig en zalverig.quote:Op zondag 23 september 2007 23:15 schreef Shayndel het volgende:
Ik hoor een hypnoserende stem ergens uit de villa :S
In samenwerking met de FEBO. Brian voelt zich on top of the world na gisteravond, het was zijn dag terwijl het het éénjarig bestaan van dat hok betrof. Brian denkt echt dat hij dat hok al heeft gewonnen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
In feite beslist Brian daar wie wel of niet de pineut is
Jaap en Dennis schijten bagger voor Brian.. die durven hem samen niet eens een strobreed in de weg te leggen. En als ze het wel zouden proberen zal de Febo wel ingrijpen.. want ai ai ai als Brian boos wordt.quote:Op zondag 23 september 2007 23:15 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat Brian nou eens goed de lul is. Hij verdient het.
Ze hebben in ieder geval door dat die gast niet helemaal spoort. Dat is stap 1.
Laat het nou nog nooit écht op de proef zijn gesteld.quote:Op zondag 23 september 2007 23:14 schreef Dreamboy het volgende:
Brian voelt al nattigheid.
Amanda. ze kunnen ons hier niets maken wij zijn het sterkste stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |