Dat bedoel ik met zijn korte lontje. Ik vind 't heerlijk, maar soms mag hij 't wel wat temperen. Het is natuurlijk ook goed om een "no nonsense image" op te bouwen. Spelers moeten bang zijn voor Johnny. Ook mooiquote:Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk trouwens hoe Heitinga gister El Hamdaoui wegbeukte na die rebound op Stekelenburg.
Natuurlijk. Ik vind hem meer een captain dan Jaap Stam, met alle respect. En mocht Davids om wat voor reden die band niet willen dragen dan is Johnny de man.quote:Op maandag 24 september 2007 16:52 schreef BonJovi het volgende:
Davids ook natuurlijk
Beetje theatraal maar goed, ik denk juist dat als Sjonnie zijn emoties wat beter onder controle krijgt hij een speler zal zijn met veel meer aanzien.quote:Op maandag 24 september 2007 16:55 schreef Nashje het volgende:
Heerlijk trouwens hoe Heitinga gister El Hamdaoui wegbeukte na die rebound op Stekelenburg.
Bok de Corver idd, zijn nog wel kaarten over volgens mij daarzoquote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ga morgen kaartjes halen, voor welke vakken moet ik dan halen als ik naast het uitvak wil zitten? Of welke tribune?
Hij is dit seizoen bij ons met afstand de beste man. Ik snap dat jullie op een heel ander niveau acteren, maar als rechtsback kan hij zeker concurreren met 'Oggie'quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Boakye een kans gehad? Hij heeft 6 wedstrijdjes mee mogen ballen
Tegen feyenoord speelde hij wel kalou uit de wedstrijd. Prima back voor Ajax. Zeker gezien het feit dat hij nog erg jong is. Hij kan alleen maar beter worden.
Vorige week speelde hij ook een prima wedstrijd tegen ons. Vond hem met afstand de beste man op het veld.
Ik weet het, dank jequote:
]quote:Op maandag 24 september 2007 17:01 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Beetje theatraal maar goed, ik denk juist dat als Sjonnie zijn emoties wat beter onder controle krijgt hij een speler zal zijn met veel meer aanzien.
Hij heeft dat gedrag namelijk niet nodig, hij pakt mijn inziens ook nog te veel kaarten.
Als er een opstootje is dan gaat hij er als een dolle stier opaf..
Qua speelwijze is het een hele goeie, no doubt about it!
En dan krijg je er 25?quote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef ericajax het volgende:
Ja, ik heb voor 250 euro aan kaarten moeten regelen voor dat vak ongeveer![]()
Wat lul jij nou weer, je hebt er 4 geregeld manquote:Op maandag 24 september 2007 17:05 schreef ericajax het volgende:
Ja, ik heb voor 250 euro aan kaarten moeten regelen voor dat vak ongeveer![]()
sparta-uit bok de korver dus![]()
voor ons ja, maar heb er nog meer moeten regelen voor mn paquote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, je hebt er 4 geregeld man![]()
Ik snap er niks meer vanquote:Op maandag 24 september 2007 17:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zolang PyTh en ik het maar snappen.
Dan heb ik je ook gezienquote:Op maandag 24 september 2007 07:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja dat was ik bij die corner vlag
Voor 20 per stuk?quote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef ericajax het volgende:
[..]
voor ons ja, maar heb er nog meer moeten regelen voor mn pa![]()
quote:
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ooit een keer betrapt als 020 fan in de kuip, omdat ik niet ging springen![]()
Blij dat ik nog leef![]()
Standbeeld?quote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt wat mee he. Niet te geloven zeg.
Ik herken iemand op die fotoquote:Op maandag 24 september 2007 10:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
edit: WFT, die vent met dat witte hoedje + bril![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |