Zit je ook naast het uitvak?quote:Op maandag 24 september 2007 09:35 schreef Sethje het volgende:
Nog thuisvak kunnen regelen voor Sparta-uit
nee tussen de bobo'squote:
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?quote:
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.quote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?![]()
Ik ben pittend op de overloop aangetroffen 's morgens dus ik denk niet dat ik enigzins in staat was om die kant op te komenquote:Op maandag 24 september 2007 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Spijt dat je gisteren niet ben gegaan zeker?![]()
Zaterdags gewoon doortrekken en helemaal Waus in het uitvak zitten manquote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
ik wel ja...maar 12.30 combi is haast niet te doen vanuit hier.
Werd men wakker van je, toen je lag te pitten?quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik ben pittend op de overloop aangetroffen 's morgens dus ik denk niet dat ik enigzins in staat was om die kant op te komen![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 14:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zaterdags gewoon doortrekken en helemaal Waus in het uitvak zitten man
Bevangen door God?quote:
Ik ga morgen kaartjes halen, voor welke vakken moet ik dan halen als ik naast het uitvak wil zitten? Of welke tribune?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |